    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Z cyklu: "Jak zrobić to na Ajfonie?"
    From: ydziO <ydzio(a)hot.com>
    Date: 04 Oct 2020 02:16:49 GMT

    _Master_ <M...@...pl> wrote:
    > Chciałbym aby leciwy dość ale działający 5C (bateria wiadomo krótko
    > trzyma) ;-) po uruchomieniu systemu odpalała się konkretna aplikacja np.
    > radio internetowe czy nawigacja. (ajfon będzie na stałe zamontowany w
    > samochodzie)
    >
    > Umiem to zrobić na androidzie. Grzebię po internetach już z pół godziny
    > i nie znalazłem rozwiązania.
    > Rozwiązanie na Androida znalazłem w 3 minuty ;-)
    >
    > Da się? ;-)

    Muszę cię zmartwić, ale raczej nie.
    W iOS od 13 wersji jest oprogramowanie skryptowe i mozna nim m.in.
    uruchamiać appki automatycznie np. jak podlaczy sie telefon do wifi, albo
    jak podlaczysz do ladowarki (uruchomi jakieś zaprogramowane akcje). Mozliwe
    ze jest jakis program do tego ale wierzyc mi sie nie chce aby Apple
    ppzwolilo na cos takiego.

    Ale jest tez inne wyjscie.
    Poszukaj czy czasem nie istnieje Jailbreake* na tę wersję sytemu. Wtedy w
    Cydii* pewnie coś znajdziesz. Obstawiam że bedzie to czego szukasz.

    *Jailbreake jest odpowiednikiem rootowana na Androidzie.
    *Cydia jest odpowiednikiem Appstore. Donstalowywana jest w procesie
    Jailbreak. Mozna w niej dodawać repozytoria z oprogramowaniem.