  • 1. Data: 2020-10-03 21:48:33
    Temat: Z cyklu: "Jak zrobić to na Ajfonie?"
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Chciałbym aby leciwy dość ale działający 5C (bateria wiadomo krótko
    trzyma) ;-) po uruchomieniu systemu odpalała się konkretna aplikacja np.
    radio internetowe czy nawigacja. (ajfon będzie na stałe zamontowany w
    samochodzie)

    Umiem to zrobić na androidzie. Grzebię po internetach już z pół godziny
    i nie znalazłem rozwiązania.
    Rozwiązanie na Androida znalazłem w 3 minuty ;-)

    Da się? ;-)

  • 2. Data: 2020-10-04 04:16:49
    Temat: Re: Z cyklu: "Jak zrobić to na Ajfonie?"
    Od: ydziO <ydzio(a)hot.com>

    _Master_ <M...@...pl> wrote:
> [...]
    > i nie znalazłem rozwiązania.
    > Rozwiązanie na Androida znalazłem w 3 minuty ;-)

    Muszę cię zmartwić, ale raczej nie.
    W iOS od 13 wersji jest oprogramowanie skryptowe i mozna nim m.in.
    uruchamiać appki automatycznie np. jak podlaczy sie telefon do wifi, albo
    jak podlaczysz do ladowarki (uruchomi jakieś zaprogramowane akcje). Mozliwe
    ze jest jakis program do tego ale wierzyc mi sie nie chce aby Apple
    ppzwolilo na cos takiego.

    Ale jest tez inne wyjscie.
    Poszukaj czy czasem nie istnieje Jailbreake* na tę wersję sytemu. Wtedy w
    Cydii* pewnie coś znajdziesz. Obstawiam że bedzie to czego szukasz.

    *Jailbreake jest odpowiednikiem rootowana na Androidzie.
    *Cydia jest odpowiednikiem Appstore. Donstalowywana jest w procesie
    Jailbreak. Mozna w niej dodawać repozytoria z oprogramowaniem.

  • 3. Data: 2020-10-04 13:03:05
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Dzięki za info. Może mi się zechce dłubać ;-)

    W androidzie za to telefon się nie uruchamia po podłączeniu ładowarki.

    Nie bo NIE. Względy bezpieczeństwa.

    Dziwne że w ajfonie można.

    PS. Myślałem że Yanosik ma opcję uruchamiania przy starcie jak
    androidowa wersja. Ale NIE ALE NIE ALE NIE

  • 4. Data: 2020-10-04 13:36:47
    Od: ydziO <ydzio(a)hot.com>

    _Master_ <M...@...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Dziwne że w ajfonie można.
    >
    > PS. Myślałem że Yanosik ma opcję uruchamiania przy starcie jak
    > androidowa wersja. Ale NIE ALE NIE ALE NIE

    W iP jest aplikacja skryptowa. Mozna sobie układać skrypty. Ma m.in.
    możliwość wyzwalania akcji gdy coś się wydarzy. No wiec mozna zaprogramowac
    aby uruchomił aplikację i to uruchomienie przypisać do wydarzenia jakim
    jest np podłączenie ładowarki. Ale to musisz mieć system w wersji 13 lub
    wyżej. Iphone 5c ma system w maksymalnej wersji 10.3.3.
    Pozostaje Ci więc tylko Jailbreak i Cydia.

  • 5. Data: 2020-10-06 19:46:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "_Master_" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >W androidzie za to telefon się nie uruchamia po podłączeniu
    >ładowarki.
    >Nie bo NIE. Względy bezpieczeństwa.

    Mam wrazenie, ze jeden z moich sie uruchamia. Byc moze nie jest
    wylaczony tylko jakos uspiony ...

    >Dziwne że w ajfonie można.
    >PS. Myślałem że Yanosik ma opcję uruchamiania przy starcie jak
    >androidowa wersja. Ale NIE ALE NIE ALE NIE

    A nie ma tak, ze automatycznie wystartuje jak zobaczy zestaw
    glosnomowiacy na BT ?

    J.

  • 6. Data: 2020-10-07 07:46:53
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-10-06 o 19:46, J.F. pisze:

    > Mam wrazenie, ze jeden z moich sie uruchamia. Byc moze nie jest
    > wylaczony tylko jakos uspiony ...

    Możesz to sprawdzić? Może alternatywny soft ma?

    > A nie ma tak, ze automatycznie wystartuje jak zobaczy zestaw
    > glosnomowiacy na BT ?

    Sprawdzę na słuchawkach BT. Ale je trzeba włączyć ;-)