    Subject: Re: Z cyklu jaki monitor 27" 4K z USB C i PIP
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Zdzichu500 <n...@n...org>
    Date: Tue, 14 Sep 2021 22:04:42 +0200

    Witam

    W dniu 14.09.2021 o 00:16, pioruns pisze:

    Tu bardziej chodzi o sytuację gdy sesja vpn prowadzi gdzieś w świat a
    lokalne zasoby sieciowe wtedy są niedostępne. Wiem, że można część
    adresów wykluczyć z VPNa ale tutaj chodzi o sprzęt firmowy więc wolę tam
    nic nie ruszać jeżeli chodzi o bezpieczeństwo.

    > Lepsze okienko VPN elegancko na pulpicie, ktorym mozna
    > sterowac niz jakis egzotyczny PIP, ktory skresla 90% monitorow 4K i
    > zostanie Ci do wyboru tyle co nic, i pewnie drogie.

    Racja. Funkcja PIP nie jest absolutnie wymagana ale byłaby miłym
    dodatkiem. A lepiej zapytać niż nie pytać. Może jest gdzieś ideał ;)

    Pozdrawiam,
    Zdzichu