  • Data: 2021-10-29 22:43:13
    Temat: Re: Z cyklu "jaki telefon" :)
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.10.2021 o 12:10, J.F pisze:

    > A propos - co na to Unia?
    > Ma takie szczytne hasla, o naprawach, o smieciach, a takie telefony
    > przepuszcza?

    Unia nie produkuje żadnych telefonów nawet na zlecenie. Wszystko jest
    produkowane i kupowane przez indywidualnych ludzików. Jakby chcieli
    wymiennych baterii to by kupowali telefony korzystające z nich. To
    raczej nie dzieje się. Poza tym prawdziwa wymienność baterii to by była
    jakbyśmy mieli ustandaryzowane baterie tak jak paluszki czy tam
    pastylki. Zresztą nie wiem, może takie standardy istnieją tylko
    producenci nie widzą zalet.

    > Czy moze ... predzej ci ekran peknie niz bateria padnie? :-)

    Zamuli się i nie będziesz już go chciał :-)

    Fakt faktem, że nie wiadomo czego ludzie chcą. Kiedyś byli skłonni wydać
    tylko złotówkę na telefon a dzisiaj jakoś kupują te smartfony.