  • 1. Data: 2021-10-28 17:40:26
    Temat: Z cyklu "jaki telefon" :)
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Qrde, czasy takie nastały że bez telefonu nie ma życia. Mój stary
    samsung z andkiem 4 nie wyrabia. Potrzebuję jakiejś używki czy nówki z
    niskiej półki z andkiem 10, najlepiej samsunga. Wszelkie rady i opinie
    mile widziane.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2021-10-28 18:17:36
    Temat: Re: Z cyklu "jaki telefon" :)
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 28/10/2021 17:40, Jacek Maciejewski wrote:
    > niskiej półki z andkiem 10, najlepiej samsunga.

    To wychodzi Motorola.

  • 3. Data: 2021-10-28 18:23:27
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > samsung z andkiem 4 nie wyrabia. Potrzebuję jakiejś używki czy nówki z
    > niskiej półki z andkiem 10, najlepiej samsunga. Wszelkie rady i opinie

    https://i1.kwejk.pl/k/obrazki/2018/09/LmHio4vlHIuJIx
    OQ.jpg

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 4. Data: 2021-10-28 19:32:47
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 28 Oct 2021 18:23:27 +0200, LordBluzg(R) napisał(a):

    > https://i1.kwejk.pl/k/obrazki/2018/09/LmHio4vlHIuJIx
    OQ.jpg

    Serio? :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2021-10-28 19:36:48
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 28 Oct 2021 18:17:36 +0200, heby napisał(a):

    > To wychodzi Motorola.

    A konkrietno? Motorola Moto E7i Power 2/32GB?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 6. Data: 2021-10-28 19:45:31
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    > To wychodzi Motorola.

    A konkrietno? Motorola Moto E7i Power 2/32GB? Są głosy że a to GPS
    marnie działa, a to aplikacji bankowych nie idzie zainstalować. A
    potrzebuję i jednego i drugiego. Chwalą za to baterię i brak firmware.
    Jak jest z rękojmią - jak GPS źle działa czy aplikacji nie idzie
    zainstalować na jakimś egzemplarzu to uwzględnią?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 7. Data: 2021-10-28 19:49:04
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    > To wychodzi Motorola.

    A konkrietno? Motorola Moto E7i Power 2/32GB? Są głosy że a to GPS
    marnie działa, a to aplikacji bankowych nie idzie zainstalować. A
    potrzebuję i jednego i drugiego. Chwalą za to baterię i brak bloatware.

  • 8. Data: 2021-10-28 21:16:54
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 28/10/2021 19:49, Jacek Maciejewski wrote:
    > A konkrietno?

    Cokolwiek. U mnie G5, G6, G7, G Pro obecnie. Miałem wszystkie. Każda
    warta wiecej niż to co za nią zapłaciłem. To mocno niedoceniona marka,
    jak na wyjątkowo czyste i schludne telefony.

    > Motorola Moto E7i Power 2/32GB?

    Nie wiem, nie miałem.

    > Są głosy że a to GPS
    > marnie działa

    W wszytkich jakie miałem GPS działał lepiej niż na czymkolwiek innym co
    miałem. Miałem LG, xiaomi, huawei. GPS na motorolach działał najlepiej.
    Ostatnio łapałem sygnał w samolocie, siedząc *nie* przy oknie.
    Specjalnie chciałem wyjaśnić dziecku, że jesteśmy w klatce Faradaya. I
    se powyjaśniałem. Trzeba było na ajfonie wyjaśniać :/

    >, a to aplikacji bankowych nie idzie zainstalować.

    Na każdej dało się. Ale ja nie mam wszystkich banków, a jakość tych
    apliakcjie dryfuje w kierunku bloatware, więc pewnie jest jakaś co nie
    działa.

    > potrzebuję i jednego i drugiego. Chwalą za to baterię i brak bloatware.
    > Jak jest z rękojmią - jak GPS źle działa czy aplikacji nie idzie
    > zainstalować na jakimś egzemplarzu to uwzględnią?

    Myślę, że to bujda, a jak Ci się trafi popsuty egzemplarz, to oddaj bez
    podania przyczyny.

    W sumie w rodzinie używamy Motoroli, wszyscy, ponieważ nic lepszego nie
    potrafiłem znaleźć od kilku lat, a każdy się mnie radzi. Już mi się
    niedobrze robi jak przegladam oferty, bo najzwyczajniej znowu wyjdzie
    Motka szukajac po ficzery/cena. W mojej okolicy to jakieś 10 telefonów
    używanych non-stop. Nastepna też będzie Motka, chyba że reaktywują
    Unitrę, to się zastanowię.

  • 9. Data: 2021-10-28 21:23:40
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

> [...]
    > samsung z andkiem 4 nie wyrabia. Potrzebuję jakiejś używki czy nówki z
    > niskiej półki z andkiem 10, najlepiej samsunga. Wszelkie rady i opinie

    gdybyś kupował używkę to zwróć uwagę na datę produkcji i ew. koszt wymiany baterii
    (no
    chyba że znajdziesz coś z wyjmowalną)

    osobiście nie kupowałbym telefonu starszego niż dwa lata ani po jakichkolwiek
    naprawach
    (poza autoryzowanymi serwisami) szkoda nerwów, czasu i pieniędzy

  • 10. Data: 2021-10-29 00:12:21
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 28 Oct 2021 17:40:26 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

> [...]
    > samsung z andkiem 4 nie wyrabia. Potrzebuję jakiejś używki czy nówki z
    > niskiej półki z andkiem 10, najlepiej samsunga. Wszelkie rady i opinie

    Tu masz recertyfikowane, z gwarancja, w tym na akumulator:

    https://www.ibood.com/pl/pl/flash-sales/00000/18297/
    recertyfikowane-samsungi/

    --
    Pozdrawiam.