  • Data: 2021-11-05 22:08:32
    Temat: Re: Z cyklu "jaki telefon" :)
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    e=https%3A%2F%2Fmyaccount.google.com%2Fsecurity

    > Ależ jestem zalogowany na kompie i na telefonie, ze wszystkimi
    > szczegółami jakie zdołałem odkopać w necie. Niestety, wszystkie recepty
    > zawodzą.

    Dziwne, że sie nie boisz i wszystko udostępniasz.
    Z google to ja korzystam z poziomu komputera, a w telefonie skorzystałam
    tylko raz z google play do ściągnięcia Firefoxa. No i wyłączyłam to
    google, konto usunęlam.
    Wyszukiwanie na google to potrzebne, więc nie zablokowałam.

    --
    animka