  • Data: 2022-12-27 10:36:01
    Temat: Re: Z nowym rokiem nowy komp? :)
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 26 Dec 2022 22:22:08 GMT, PiteR napisał(a):

    > in <news:1ngcwqmf4eeh7.1a5sopzf7v3i9.dlg@40tude.net>

    > https://www.techspot.com/review/2424-asrock-motherbo
    ard-fail/

    > https://artofpc.com/review/asrock-b560m-hdv/

    No tak, z Asrokiem bywają problemy. OK, dzięki za ostrzeżenie, nie biorę
    Asrocka :) Mój następny faworyt to Gigabyte Z590M. 3 różne wyjścia
    grafiki, dobra marka i elastyczność ustawień właściwa chipsetowi Z.
    I chyba najtańsza płyta z Z590 jaką mi się udało znaleźć (tylko 560zł)

    Przy okazju pytanie do publiki - są znane kable-przelotki z DisplayPort
    na DVI. Ale wymagają zasilania od strony DP. Czy jest standardem w
    obecnych płytach że gniazdo DP zapewnia takie zasilanie?
    --
    Jacek
    I hate haters.