-
Data: 2011-01-10 00:04:16
Temat: Re: ZDJĘCIA
Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
wiadomości news:ig7423$vr1$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
> to byla predkosc po zakonczeniu wyprzedzania. jak zaczynalem to bylo
> pewnie ze 40. generalnie sam proces wyprzedzania poszedl gladko i
> bezproblemowo bo nie mialem buta w podlodze tylko sobie lekko
> przyspieszalem. ot taka leniwa jazda. uwazalem na goscia tym bardziej ze
> zachowywal sie w sposob nieprzewidywalny z lekka bo tu hamulec tu kierunek
> w lewo tam prawo a jedzie prosto.
> zawsze staram sie wyprzedzac takich eby miec ich z tylu nie z przodu.
> tego akurat wyprzedzilem przede wszystkim ze wzgledu na predkosc.
He he he. Może jednak przestań się tłumaczyć, bo tylko się bardziej
pogrążasz :)
Skoro sygnalizował skręt w lewo to nie wolno Ci było wyprzedzać, a skoro
widziałeś. że sygnalizuje raz w lewo, a raz w prawo to powinna u Ciebie
zadziałać zasada ograniczenia zaufania.
Podsumujmy zatem:
1. Jazda z nadmierną prędkościa w terenie zabudowanym.
2. Niedostosowanie prędkości do warunków atmosferycznych oraz panujących na
drodze.
3. Prowadzenie pojazdu pomimo dużego zmęczenia.
4. Wyprzedzanie pojazdu sygnalizującego zamiar skrętu w lewo.
5. Niezastosowanie zasady ograniczenia zaufania w stosunku do uczestnika
ruchu drogowego, który zachowuje się irracjonalnie.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.01.11 00:06 Plumpi
- 10.01.11 00:14 Plumpi
- 10.01.11 00:28 Plumpi
- 10.01.11 00:58 J.F.
- 10.01.11 09:00 Cavallino
- 10.01.11 09:05 Michał Gut
- 10.01.11 09:13 flower
- 10.01.11 09:14 Cavallino
- 10.01.11 09:59 Sebastian Kaliszewski
- 10.01.11 10:00 Sebastian Kaliszewski
- 10.01.11 10:14 Jakub Witkowski
- 10.01.11 10:16 Jakub Witkowski
- 10.01.11 10:25 CeSaR
- 10.01.11 10:25 J.F.
- 10.01.11 10:31 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
Najnowsze wątki
- 2025-07-25 Re: Boeing Bad Dream (Koszmar) Liner rozbity w Delhi ...
- 2025-07-24 Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-24 Warszawa => MENA New Business Manager <=
- 2025-07-24 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-24 Fundacja Wolność od Religii domaga się wyjaśnień ws zawierzenia Powiatu Wschowskiego Maryi Królowej Polski
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=