    From: j...@g...com
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: ZMIANY W KWESTIACH PODATKOWYCH VAT ??
    Date: Fri, 13 Mar 2009 07:19:42 -0700 (PDT)

    On 13 Mar, 14:22, "Rafael" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>
    wrote:
    > To chyba dotyczy jedynie pojazdów, które były homologowane jako pojazdy
    > ciężarowe tkzw. osobówki "z kratką", więc chyba nie dotyczy to motocykli.

    na dodatek dotyczy tylko tych, ktorzy po zmianie przepisow juz po
    naszym wejsciu do ue, czyli tych zakwestionowanych, utracili prawo do
    odliczenia. ergo nie tylko dla motocykli, ale rowniez dla pozostalych
    podatnikow na razie nic sie nie zmienia - poza tym, ze musza sie po
    raz kolejny zmienic przepisy (na nie mniej restrykcyjne niz te
    obowiazujace przed wejsciem do unii)
    a jak sie myle, to niech mnie ktos poprawi - doradca podatkowym nie
    jestem, tylko czytam przepisy kiedy wreszcie ten kraj przestanie
    przedsiebiorcow, w tym mnie, traktowac jak potencjalnych zlodziei i
    bezdenne zrodlo do latania kolejnych dziur budzetowych
    --
    jeszua
    ck krakoff