    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zabiła człowieka. Twierdziła, żetosarna
    Date: Wed, 10 Mar 2010 23:52:50 +0100

    to pisze:

    > Jest bardzo wysoka, jeśli mnie pamięć nie myli ok. 2x i jak widać nie
    > działa. Osoba w szoku ma bardzo ograniczoną zdolność racjonalnego
    > myślenia.

    W kodeksie w sumie nie jest aż tak duża, bo za wypadek grozi do 8 lat,
    za wypadek+ucieczkę, albo za wypadek po pijaku grozi do 12.

    Tyle że wyroki są takie że za ucieczkę, albo wypadek po pijaku idzie się
    do więzienia.
    Za spowodowanie wypadku gdzie sprawca nie wykazał się wybitną głupotą i
    zaniedbaniem nie słyszałem żeby kogoś zamknęli w więzieniu.

    Więc tu nie wiem czego można chcieć więcej - uciekać się nie opłaca.

    No chyba że jest się po alkoholu.