  • Data: 2021-10-11 08:53:48
    Temat: Re: Zabrali samochod za prędkość
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 11.10.2021 Jacek Maciejewski <j...@g...pl> napisał/a:

    > Z tego widzę że zabieranie samochodów za przestępstwa drogowe ci się nie
    > podoba. Zapewne jesteś z tych co to jeżdżą szybko lecz bezpiecznie :)

    Wniosek z dupy. Moje propozycje przedstawiłem w wątku poprzednim.
    Ale jakby szukanie było za trudne, to króciutko streszczę:
    kara finansowa lub/i krótkoterminowe więzienie.

    > łatwiej popełni następną kradzież. Więc twój sarkazm jest raczej
    > nieprzemyślany.

    To nie jest sarkazm, tylko przykład, że jeśli jakieś rozwiązanie
    jest stosowane w jakimś kraju (Twój "argument" 'da się'), nie oznacza
    automatycznie, że jest ono słuszne.

    Zapewne jako socjalista popierasz duński podatek od rejestracji
    przewyższający wartość samochodu. Ja jestem temu przeciwny, co nie
    oznacza automatycznie że jestem np. wrogiem ochrony środowiska,
    czy na jakie to tam szczytne cele idą te zrabowane pieniądze.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.