  • 1. Data: 2021-10-10 17:26:53
    Temat: Zabrali samochod za prędkość
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    https://moto.rp.pl/tu-i-teraz/art19000051-najwyzszy-
    mandat-swiata-irakijczyk-w-lamborghini-pojechal-za-s
    zybko

    Zamiast licytować te odebrane samochody powinni je publicznie niszczyć,
    tak jak to zrobił prezydent Indonezji z samochodami i młotorami
    odebranymi gangsterom handlującym narkotykami.

  • 2. Data: 2021-10-10 21:01:48
    Temat: Re: Zabrali samochod za prędkość
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 10 Oct 2021 17:26:53 +0200, Poldek napisał(a):

    > -irakijczyk-w-lamborghini-pojechal-za-szybko

    No i co? Okazuje się że można zabierać samochody. Dużo bardziej
    skuteczne niż zabieranie prawka :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2021-10-10 22:36:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 10 Oct 2021 21:01:48 +0200, Jacek Maciejewski wrote:

    > No i co? Okazuje się że można zabierać samochody. Dużo bardziej
    > skuteczne niż zabieranie prawka :)

    Prawko tez zabrali, choc prawko norweskie, a zabrali Dunczycy ...
    ciekawe co z tego wyjdzie, choc Norwegowie moga respektowac, skoro
    sami z "piratami" walcza.

    Ale ale ... dobrze byla granica oznakowana, czy nie byl swiadomy, ze
    to juz Dania ?

    J.

  • 4. Data: 2021-10-11 00:51:01
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:sjv0nt$1tqf$1@gioia.aioe.org>
    user Poldek pisze tak:

> [...]
    > niszczyć, tak jak to zrobił prezydent Indonezji z samochodami i
    > młotorami odebranymi gangsterom handlującym narkotykami.

    To wszystko przez Łunię bo nie ma granic i
    nie zauważył, że skończyły się Niemcy.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 5. Data: 2021-10-11 07:38:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 10 Oct 2021 23:51:01 +0100, PiteR wrote:
    > in <news:sjv0nt$1tqf$1@gioia.aioe.org>

    mandat-swiata-i

    > To wszystko przez Łunię bo nie ma granic i
    > nie zauważył, że skończyły się Niemcy.

    Kto wie, kto wie.

    W dodatku Niemce sie nie daly obfotografowac, wiec trzeba osobiscie
    pojechac zobaczyc jak to wyglada.

    https://goo.gl/maps/hNwDoNMA1skmo3EaA

    ale tir mogl zaslonic :-)

    Tak czy inaczej - ten juz nigy w Danii predkosci nie przekroczy.

    Ale moze znajdzie paru takich, co sie w Kopenhadze wysadza, bo watpie,
    aby osobiscie chcial sie wysadzac :-)

    J.

  • 6. Data: 2021-10-11 07:45:33
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 10.10.2021 Jacek Maciejewski <j...@g...pl> napisał/a:

    > No i co? Okazuje się że można zabierać samochody. Dużo bardziej
    > skuteczne niż zabieranie prawka :)

    Ależ oczywiście, że można. Rękę ucinać za kradzież
    też można i gdzieniegdzie taką karę się praktykuje.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 7. Data: 2021-10-11 08:40:51
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 11 Oct 2021 05:45:33 GMT, Dominik Ałaszewski napisał(a):

    > Ależ oczywiście, że można. Rękę ucinać za kradzież
    > też można i gdzieniegdzie taką karę się praktykuje.

    Z tego widzę że zabieranie samochodów za przestępstwa drogowe ci się nie
    podoba. Zapewne jesteś z tych co to jeżdżą szybko lecz bezpiecznie :)
    Widzisz, prawo się buduje na paru zasadach a jedna z nich mówi że kara
    ma być współmierna do wykroczenia. O ile utrata samochodu za jazdę po
    pijaku czy inne znaczne naruszenie jest jak najbardziej współmierna to
    ucięcie czegokolwiek za kradzież nie dość że jest zbyt surowe to jeszcze
    jest bez sensu, bo gość bez ręki nie zapracuje na swoje potrzeby i tym
    łatwiej popełni następną kradzież. Więc twój sarkazm jest raczej
    nieprzemyślany.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 8. Data: 2021-10-11 08:53:48
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 11.10.2021 Jacek Maciejewski <j...@g...pl> napisał/a:

    > Z tego widzę że zabieranie samochodów za przestępstwa drogowe ci się nie
    > podoba. Zapewne jesteś z tych co to jeżdżą szybko lecz bezpiecznie :)

    Wniosek z dupy. Moje propozycje przedstawiłem w wątku poprzednim.
    Ale jakby szukanie było za trudne, to króciutko streszczę:
    kara finansowa lub/i krótkoterminowe więzienie.

    > łatwiej popełni następną kradzież. Więc twój sarkazm jest raczej
    > nieprzemyślany.

    To nie jest sarkazm, tylko przykład, że jeśli jakieś rozwiązanie
    jest stosowane w jakimś kraju (Twój "argument" 'da się'), nie oznacza
    automatycznie, że jest ono słuszne.

    Zapewne jako socjalista popierasz duński podatek od rejestracji
    przewyższający wartość samochodu. Ja jestem temu przeciwny, co nie
    oznacza automatycznie że jestem np. wrogiem ochrony środowiska,
    czy na jakie to tam szczytne cele idą te zrabowane pieniądze.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 9. Data: 2021-10-11 09:04:35
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 11 Oct 2021 06:53:48 GMT, Dominik Ałaszewski napisał(a):

    > kara finansowa lub/i krótkoterminowe więzienie.
    Zabranie samochodu jest formą kary finansowej z tym że lepiej
    wycelowanej. Bez paru tysięcy wciąż daje się jeździć po pijaku, bez
    samochodu trochę trudniej. Co do więzienia za wykroczenia drogowe to już
    po paru tygodniach nie miałbyś gdzie więźniów upychać :)

    > To nie jest sarkazm
    No to się staraj lepiej, bo to mocno na sarkazm wyglądało.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 10. Data: 2021-10-11 10:16:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 11 Oct 2021 09:04:35 +0200, Jacek Maciejewski wrote:
    > Zabranie samochodu jest formą kary finansowej z tym że lepiej
    > wycelowanej. Bez paru tysięcy wciąż daje się jeździć po pijaku, bez
    > samochodu trochę trudniej.

    Dopoki sie jezdzi swoim samochodem.

    No dobra - jak tirman przekroczy za duzo, to widac mial ogranicznik
    niesprawny.
    Tylko nie wiem, jakie w Danii limity.

    I jeszcze gdzies tam masz znak zarosniety przez drzewa, czy tir przy
    wyprzedzaniu zaslonil ...

    J.