  • 11. Data: 2012-04-03 13:52:13
    Temat: Re: Zabytkowy kabel sieciowy (220V AC)
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    news:4f7adf49$0$26685$65785112@news.neostrada.pl...

    >Przeprosiłem go i przyjął przeprosiny ale zaraz dodał że w sumie to pomogłem mu
    >się wyrwać z transu w jakim się znajdował i że wyszło mu to nawet na dobrze.

    Znaczy odczynianie "woodo" sie powiodlo ;)

  • 12. Data: 2012-04-03 23:37:19
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    Hehehe :)

    --

    morghul

  • 13. Data: 2012-04-03 23:37:53
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > Gdybym był audiomaniakiem to raczej nie użyłbym tego słowa, bo
    > tacy się
    > obrażają.

    No przecie żartowałem :) Ale historyjka dobra :)

    --

    morghul

  • 14. Data: 2012-04-04 00:28:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello morghul,

    [....................]

    Facet! Dlaczego cytujesz w podpisie?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 15. Data: 2012-04-04 00:41:21
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał(a):

    Cześć
    Tak Cię lamerzy wkurzyli, że spać nie możesz?
    To może poszukasz z nudów kabelka, jakiego ja szukam?
    Pozdrawiam,
    Dobranoc,
    Wmak

  • 16. Data: 2012-04-04 09:15:09
    Od: "stary grzyb" <s...@o...pl>

    > No przecie żartowałem :) Ale historyjka dobra :)

    :)))

    --
    stary grzyb
    [tnijto z adresu]

  • 17. Data: 2012-04-04 12:25:43
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > Facet! Dlaczego cytujesz w podpisie?

    Z rozpedu, sorki.

    --

    morghul

  • 18. Data: 2012-04-05 22:43:54
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

    Wmak <w...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Cześć
    > Tak Cię lamerzy wkurzyli, że spać nie możesz?
    > To może poszukasz z nudów kabelka, jakiego ja szukam?
    Wmak>

    >No cóż, skoro nawet RoMan nie znalazł to pewno przyjdzie mi kupić gniazdo
    IEC i "wrzeźbić" do obudowy.
    Szkoda, ze ostatnio wyrzuciłem parę zepsutych zasilaczy komputerowych i będę
    musiał po sklepach ganiać za gniazdem.

  • 19. Data: 2012-04-05 23:12:03
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Wmak,

    Wmak>>

    > IEC i "wrzeźbić" do obudowy.
    > Szkoda, ze ostatnio wyrzuciłem parę zepsutych zasilaczy komputerowych i będę
    > musiał po sklepach ganiać za gniazdem.

    Ale dlaczego na mnie narzekasz? Ktoś Ci podał linka do kabelka juz
    wcześniej - jedyne 259PLN.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 20. Data: 2012-04-05 23:19:27
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Wmak>>

    > Ale dlaczego na mnie narzekasz? Ktoś Ci podał linka do kabelka juz
    > wcześniej - jedyne 259PLN.

    No bez przesady. Na ebayu są po kilka dolców. Nawet, jak przesyłka będzie
    20$ to i tak taniej.

    Waldek