  • Data: 2021-02-05 01:16:10
    Temat: Re: Zamierzam kupić laptopa z Ryzenem
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-02-04 o 23:44, m4rkiz pisze:

    > Najprawdopodobniej czegoś nie wyklikali na stronie, a po prostu mowa o
    > różnicy w cenie spowodowanej różnymi dyskami, najlepiej zadzwonić.

    Po dalszych klikaniach dotarłem do specyfikacji na stronie producenta.
    Wychodzi, że ten droższy, który ma dysk 960 GB, powinien mieć fabrycznie
    dysk 512 GB i 8GB RAM.
    https://psref.lenovo.com/Detail/Legion/Lenovo_Legion
    _5_15ARH05H?M=82B1007BPB

    Czyli konfiguracja majdrowana przez x-kom z wymienionym dyskiem i RAM?

    A ten tańszy, ma fabrycznie dysk 1TB
    https://psref.lenovo.com/Detail/Legion/Lenovo_Legion
    _5_15ARH05H?M=82B1007DPB

    Czyli w tym byłby tylko dodany RAM przez x-kom.

    poza tym, nie znalazłem innych różnic.

    > Nie zastanawiałbym się ani chwili nad dopłata 150 zeta do 32 GB ram.

    Według specyfikacji producenta te komputery obsługują do 16GB RAM, ale
    to chyba nieprawda.