  • Data: 2021-02-05 10:42:32
    Temat: Re: Zamierzam kupić laptopa z Ryzenem
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >> A teraz przelicz sobie na blaszaka.
    >>
    >> Tak wiem UPARŁEŚ się grać na łóżku ;-)
    >
    > To trzeba dopisać do faq grupy.

    moim zdaniem obydwaj macie racje, tylko Ty masz argumenty z dupy.
    Pytający chce laptopa, ale prosi o rady. Laptop wypasiony, w większości
    wymienionych zadań będzie się nudził. Jeśli ma być najlepszym kompem w
    domu, to mały ekran będzie problemem. duża rozdzielczość, w niektórych
    przypadkach też. można byłoby kupić ieapada 320 z wolniejszym prockiem,
    ale i tak będzie się nudził, i z wolniejsza grafiką, ale stare gry
    pociągnie. Za resztę kasy kupić playstation albo xboxa do grania.
    wtedy Ty piszesz:

    > Chcesz laptopa z Ryzenem? Kup lepiej starego desktopa poleasingowego, zawsze możesz
    do
    > niego dospawać rączkę i będziesz miał przenośny, a jak go wstawisz do wózka na
    zakupy
    > podwędzonego z Biedry, to będzie nawet przewoźny. Zasilanie na wychodnym? Nie
    kłopot,
    > stary UPS poleasingowy z podpiętym złomowanym akumulatorem od Stara da radę.
    Monitor
    > można powiesić na rzepach z boku obudowy.
    > Amen.
    > o ile dobrze zgaduje co chesz przekazać - to masz racje. ale patrz na
    argumenty. Master pisał _tylko o graniu_. Nie nie pograsz "przenośnie"
    bo procek z grafiką wyczerpią baterie w 5 minut. Punkciki na ekraniku
    będą tak małe że nie zobaczysz różnicy gdy grafika będzie wyświetlana w
    mniejszej rozdzielczości. Więc? Więc laptop podczas grania i tak będzie
    uwiązany do co najmniej gniazdka, a raczej też telewizora lub monitora.
    chyba że będzie grał w world of tanks, więc ideapad 320 z mx150 też
    styknie.

    Reasumując: doradzamy nie wydawanie pieniędzy na coś co jest przenośne,
    ale może działać jak porządna stacjonarka do gier, tyle że wtedy
    przestaje być przenośne, a kosztuje krocie. czy to jest uprzejme? Może i
    nie, ale jeśli to zaoszczędzi pytającemu wydatków - warto było. czy
    pytający może kupić to co chce - jasne - jego kasa, ale teraz PRZED
    zakupem będzie wiedział czego się spodziewać.

    ToMasz