    Subject: Re: Zapierdaling - nie jestesmy sami
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Tue, 30 Jun 2020 00:01:47 +0200

    W dniu 29.06.2020 o 14:46, J.F. pisze:
    > Użytkownik "ąćęłńóśźż"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Ze Angole maja stosunek to prawa jaki maja, to jedno, ale co oni -
    > myslą, ze kamery sie wirusem zarazily ?
    >
    > Czy po prostu normalnie nie patrza na liczniki, bo ich spowalnia
    > poprzednik.

    W warszawie tak jest. Było ciasno to na wisłostradzie była norma na
    lewym pasie 100-110@80. Zrobiło się luźno, to sky is the limit, sam
    pociąłem "niechcący" 140 - jechałem 120, widzę w lusterku że ktoś się
    zbliża, to przyspieszyłem żeby mu zjechać. Dobrze, że nieoznakowanych
    nie było, bo po prawku.

    Teraz z powrotem norma na lewym to 100-110. Za to zaobserwowałem nowe
    zjawisko znane z autostrad. Jadę motorkiem 100 jak wszyscy, zostawiam
    większy odstęp niż katamaranem, bo moto słabiej hamuje przy przeciętnym
    jeżdcu (wiem niektórzy lepiej kontrolują granicę poślizgu niż abs, ja
    akurat nie, a moto absu nie ma). I siada taki na dupie, bo on by chciał
    być na tych 70 metrach wolnych przede mną. Chuj że dalej nie pojedzie,
    bo pełno samochodów, ale się wścieka. I siedzi na dupie aż mu zjadę.
    Zwykle zjadę jakieś 400 metrów przed korkiem i po kilkunastu sekundach
    znów go wyprzedzam "pasem dla moto". Najbardziej narwany tak mnie chciał
    wyprzedzić przed korkiem, że aż mu się awaryjne od hamowania właczyły
    jak do korka dojeżdzał. No ale przed 5 sekund był przede mną;)

    --
    Shrek