  • Data: 2009-03-20 23:45:31
    Temat: Re: Zapomniałem hasła pomocy ???
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Cyki" napisał:

    > Witam mam taki problem zapomniałem hasła klawisze Ctrl+alt+del
    > nic nie daja nie moge sie zalogowac przez administratora [...]
    > da sie cos zrobic by nie formatować

    No i co, koleżanko (?) "martae", nadal mamy udawać, że nie widzimy tej kupy
    na podłodze w kuchni? To sraluch znowu przylazł i posadził drugą. Brak
    reakcji sprawi, że zdefekuje po raz trzeci, czwarty i n-ty, a inni pomyślą,
    że skoro tyle tu fekalii, to może faktycznie jest to kibel?
    A do wątkotwórcy-recydywisty: FUT gdzie trzeba.

    JoteR