  • Data: 2020-07-23 18:12:19
    Temat: Re: Zapomniane technologie
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 23 Jul 2020 11:56:54 +0200
    doszła do mnie wiadomość <rfbmt3$cug$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    od Piotr Gałka <p...@c...pl> :

    >A ja (na podstawie zdjęcia) myślałem, że to jest do wytwarzania takiego
    >hałasu, że żołnierze wroga muszą wykorzystać ręce do zatkania uszu i
    >stają się bezbronni.
    >P.G.

    Działa antygradowe mi się przypomniały:
    https://www.youtube.com/watch?v=rdi6IoSuFEk
    https://czajniczek-pana-russella.blogspot.com/2019/0
    7/dziao-gradowe-to-strza-w-kolano.html
    Ktoś to jednak kupuje za spore pieniądze.