-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
ber.org!mx02.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: Zaprogramowac ból robotowi
Date: Tue, 29 Mar 2016 21:43:08 -0500
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 2
Message-ID: <ndfe9n$alv$1@dont-email.me>
References: <nde765$ib9$1@node1.news.atman.pl>
<1...@g...com>
Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-1"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Wed, 30 Mar 2016 02:39:52 -0000 (UTC)
Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
posting-host="1a6d3fa4af3609ccdbd33ac7cb86c1f1";
logging-data="10943";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1+Fy9XRA3raVjOtC2b8u9dH"
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
In-Reply-To: <1...@g...com>
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
Importance: Normal
Cancel-Lock: sha1:96pSx3MOZsDIVMg35GCK7dw97VY=
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:697194
[ ukryj nagłówki ]"Zenek Kapelinder" <4...@g...com> wrote in message
news:164fb708-a549-4177-8309-18d3e4deb0ce@googlegrou
ps.com...
> Pojecie bolu dotyczy tylko organizmow zywych. Maszyny nie posiadaja
> instynktow w zwiazku z tym uczenie maszyn na okolicznosc bolu jest
> zwyczajnie glupie. Jaki moze miec sens nauczenie robota przemyslowego ze
> jak za bardzo sie narobi to bedzie mial zakwasy i go dwa dni silowniki
> beda bolaly. Jesli juz to czujniki ktore spowoduja ze czegos nie zrobi jak
> by od tego sie uszkodzil. Ale to tez bez sensu bo by sie maszyna
> zbuntowala przed wejsciem np do reaktor jadrowego. Maszyny maja nie
> pyskowac i robic co im sie kaze, nawet jak by sie mialy od pracy szybciej
> zuzyc albo uszkodzic.
Automaty maja juz jakies tam szczatkowe pojecie bólu...
Wszystkie czujniki krancowych wychylen, oprogramowane
tak, aby maszyna dalej juz nie wysuwala ramienia czy tez
glowicy poza ustawienie koncowe sa w pewnym sensie
analogiem czlowieka zaprojektowanego na to, aby nie
wkladal reki do ognia... Róznica jest taka, ze masz DODATKOWO
wizje i umiejetnosc przewidzenia ze ogien cie sparzy, zanim
faktycznie wlozysz lape w ogien i cie sparzy.
Następne wpisy z tego wątku
- 30.03.16 17:27 Zenek Kapelinder
- 30.03.16 17:30 Zenek Kapelinder
- 30.03.16 17:32 Zenek Kapelinder
- 31.03.16 01:46 Pszemol
- 31.03.16 02:04 Zenek Kapelinder
- 31.03.16 02:52 Pszemol
- 31.03.16 04:07 Zenek Kapelinder
- 31.03.16 10:25 J.F.
- 31.03.16 10:41 bartekltg
- 31.03.16 10:47 J.F.
- 31.03.16 14:15 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jak sie smazy elektronike z odleglosci kilkuset metrów?
- William Shockley, co-inventor of the transistor
- Gazowy kocioł CO regulacja cyklingu i regulacja pogodowa
- Zamek elektroniczny
- szablon do pasty DIY
- Głośnik potrzebny
- Silikonowy przewód ekranowany
- Wtyk bananowy ekranowany
- Co może być gorsze od pożaru elektryka?
- daltonizm
- Mały Linux
- Superkondensator. Czy to się uda?
- Stare filmy o technice
- Zasilanie własnych konstrukcji przez PoE
- Jak działa domofon?
Najnowsze wątki
- 2025-11-07 Warszawa => Senior Programmer C <=
- 2025-11-07 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-11-07 Warszawa => Programista C <=
- 2025-11-07 Warszawa => Asystent ds. Sprzedaży i Rozwoju Klienta <=
- 2025-11-07 Wrocław => Programista React ze znajomością C++ <=
- 2025-11-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-11-07 OBD2 napięcie akumulatora
- 2025-11-06 citek i GP.
- 2025-11-06 envelo - list polecony
- 2025-11-06 Ostrów Wielkopolski => Specjalista ds. Marketingu Online (PPC) <=
- 2025-11-06 Warszawa => Strategic Account Manager <=
- 2025-11-06 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-11-06 Ktoś się wybiera?
- 2025-11-05 Warszawa => C Programmer <=
- 2025-11-05 Rzeszów => International Freight Forwarder <=




Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei