  • Data: 2011-03-30 19:36:21
    Temat: Re: Żarówka H7
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tytus" napisał w wiadomości grup
    3g2000vbo.googlegroups.com...

    Siemka

    *** siinski
    > Wbrew pozorom nie uważam żeby kolega się kompromitował. OSRAM kupiony
    > w dyskoncie bądź sieciowym supermarkecie i OSRAM kupiony w sklepie z
    > oficjalne dystrybucji marki to dwie żarówki tej samej marki.

    To wie juz nawet dziecko - ale koles nie dosc ze sie podszywa pod nick
    juz dawno uzywany to jeszcze probuje prymitywnie prowokowac.
    Do marketow trafiaja odpady - smieci przebrane ze smieci.
    Odchylki zarnikow siegaja 2 mm, taniej jest oddac to za bezcen niz
    placic za recykling
    Bo klient przeciez woli zaplacic za zarowke 7 pln a nie 37 - bo tyle
    kosztuje w firmowym sklepie.
    A ze oswietla ona wszystko oprocz tego co powinna to juz malo wazne
    dla latacza kondona.

    ====================

    Zawsze kupowałem tanie żarówki. Pamiętam czasy, gdy markowe H4 kosztowały na
    stacjach benzynowych 6 zł. To był standard.
    To, że teraz producenci sztucznie wywindowali ceny do 30-50 zł - to jakiś
    dramat.
    Żarówka ma 100 lat. Każda fabryka umie ją wyprodukować w rozsądnej jakości.
    Zawsze kupuję te tańsze i nigdy nie przepalały się jakoś szybciej, ani nie
    świeciły gorzej od tych standardowych markowych.

    Oczywiście, gdy klient kupuje żarówkę po 30 zł, to zawsze zauważy liczne
    zalety w porównaniu do tej za dychę. Inaczej czułby się nabity w balona.
    Zresztą te za dychę też są drogie. Toż to tylko żarówka.