    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Zasilanie bezprzerwowe 24VDC.
    Date: Thu, 6 May 2021 19:09:11 +0200

    W dniu 06.05.2021 o 13:03, ąćęłńóśźż pisze:
    > Mam urządzenie zasilane z 24V, pobiera maks. 39 watów, a standardowo
    > 10-15 W.
    > Markowy producent dołączył chińską cegiełkę 230VAC/24VDC 2A, nawet na
    > naklejce tego zasilacza nie dali swojego logo (jest jedynie przywieszka
    > na przewodzie, nie wzbudza zaufania).
    > Mam UPS napędzany dwoma aku połączonymi w szereg czyli 24V (2x 7Ah) i
    > zastanawiam się, jak wyprowadzić z UPS te 24V DC jako zasilanie
    > bezprzerwowe urządzenia.
    > Na razie to byłoby jedyne urządzenie podłączone do tego UPS, a UPS
> [...]

    moim zdaniem - możesz podpiąć kable do akumulatorów tego upsa i
    sprawdzić - nic złego się nie stanie.
    Co może nie wyjść? Nie wiemy jaki to ups. w sensie on z akumulatorów
    może pociągnąć nawet 1 kw, ale ładował je będzie zdecydowanie mniejszą
    mocą. Pytanie jaką.... ale apc1000 na jałowym brał koło 25W, więc
    ładując przynajmniej 2 razy więcej, czyli na Twoje potrzeby powinien
    wystarczyć.
    Natomiast przy braku akumulatorów (mało wyraźnie napisałeś)
    "inteligencja" upsa może różne dziwne rzeczy robić, jeśli wogóle ups
    wystartuje.

    ToMasz