  • Data: 2021-01-05 17:07:05
    Temat: Re: Zawracanie gitary
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-01-05 o 14:47, Konrad Anikiel pisze:

    > Jeden misiek pozaznaczał gdzie mają być mikropale. Drugi misiek powiercił dziury.
    Trzeci powrzucał zbrojenia i lał beton. Czwarty w ten beton powtykał rury. Jakaś
    następna ekipa pospawała konstrukcję stalową i ktoś zauważył że pale są nie tam gdzie
    im wypadają słupy. Następny wziął kawał blachy, kazał go spawaczowi przyspawać tu tak
    a tam śmak. I nikt przez chwilę nie ogarnął że to nie tak miało być. Znaczy nikt nie
    wnikał. Bo jak któryś by zawołał jakiegoś inspektora od jakości to ten by wypisał
    NCR, robotę trzeba by zatrzymać, powołać zespół do rozwiązania problemu, okazałoby
    się że trzeba te pale powyrywać, a tam już się nie da niczym wjechać bo konstrukcja
    pospawana, itd. A budżet dawno rozplanowany, nikt za to wszystko nie zapłaci,
    podwykonawcy musieliby to na swój koszt poprawiać. Jednym słowem cichosza, wszyscy
    kombinują jak tu skonczyć swoją część zanim sprawa się wyda. A może nigdy się nie
    wyda, a zawali się za 30 lat.

    Celny opis. Samo życie :-)