  • Data: 2021-01-21 19:17:56
    Temat: Re: Zawracanie gitary
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:Pp7OH.480883$K...@f...ams1...
    On 2021-01-16, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Uroda nie była istotą poszukiwanej funkcjonalności.

    Zona moze miec inne zdanie :-)
    Sporo chlopow rowniez :-)

    >Normalny wynajem też przeciez zmieniasz żarówki.

    >To nie jest normalny najem.

    W pewnym sensie to jest normalny najem - najmujesz rzecz i ma byc
    zdatna do uzytku.

    >Nie ten przypadek w 99% mieszkań. ystarczy krzesło.

    Nie wiem jak w USA z wysokosciami, ale np w biurze mam krzesla ... na
    kółkach.
    Wiec nie ma sie co dziwic, ze BHP mowi - to tylko elektrykowi wolno
    wymienic :-)

    >Chyba tu wcześniej pisałem, że mój mechanik od motocykla patrzył na
    >mnie
    >jak na ufolódka jak mu powiedziałem, że "naprawiłem" hamulce, tj. tę
    >część gdzie włazi tłok. Sam by się nie podjął i oferował używane za
    >kilkaset dolców. "Naprawa" polegała na kupnie smaru do tłoka,
    >wyczyszczeniu wszystkiego, nasmarowaniu i parokrotnym wduszeniu
    >wyduszeniu tłoka. Działało po tym kolejne 4 lata i pewnie działa do
    >dzisiaj u nowego właściciela.

    Powiem ci tak - ladnych pare lat temu - wciskam hamulec, a pedal sobie
    powolutku schodzi coraz nizej.
    Patrze w zbiorniczek - plyn jest. Patrze na kola ... wycieku nie
    widac, czyli pompa przepuszcza, a nie cylinderek.

    Ide do sklepu - gumki do pompy sa. Oryginalny zestaw forda 200zl,
    wloski 40 zl.
    Kupilem ten wloski, w komplecie saszetka smaru ... ale co tam
    smarowac?
    Wymienilem gumki ... pompa sie ledwo rusza.
    Rozebralem, nasmarowalem tym smarem, zmontowalem ... pompa sie ledwo
    rusza.
    A pedal nadal schodzi.

    Jak niepyszny pojechalem do mechanika, rozebral pompe - mowi "co to za
    galareta, i mowi - kupic nowa pompe i nowy cylinderek, bo wyciek
    wypatrzyl w kole.

    Zestaw naprawczy? Pompa Lucas kosztuje 120zl, a cylinderek kompletny -
    35 zl, tu nie ma co naprawiac.
    Pol godziny roboty i hamulce jak nowe ...

    I tak Włosi wyleczyli mnie z grzebania w hamulcach.
    Choc klocki jeszcze zdarzalo mi sie zmieniac, ale to bardziej z braku
    czasu - moge to sobie po poludniu pod blokiem zrobic, nie musze
    oddawac auta na dzien lub trzy ...

    A teraz jeszcze ABS po drodze ...

    J.