    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    <z5sJH.538715$T8c9.432606@fx21.ams1>
    <3...@g...com>
    <U1NJH.539994$hYm1.285721@fx41.ams1>
    <4...@g...com>
    <dxuLH.551129$AwC.515264@fx02.ams1>
    <6...@g...com>
    <CXrMH.431002$5DLb.9695@fx26.ams1>
    <6002e3be$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pp7OH.480883$Kqlb.275310@fx13.ams1>
    <6009c555$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <PfRPH.620895$1nnb.367193@fx16.ams1>
    Subject: Re: Zawracanie gitary
    Date: Tue, 26 Jan 2021 10:50:33 +0100

    dyskusyjnych:PfRPH.620895$1...@f...ams1...
    On 2021-01-21, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Żona tam nie pracowała.

    >Wydawali się być zadowoleni.

    Aa, sluzbowo, inna rozmowa.
    Choc czasem szef/owa tez chce miec ladnie.

    >Kto tak wynajmuje? Lodówka, pralka, tak, ale żarówka?

    Nie najmujesz zarowki, tylko mieszkanie.
    Ma byc woda, prad, lodowka jesli sie tak umowiles ... a moze i
    oswietlenie.

    [...]

    >Zasadniczo ja się też nie bawię, ale tu ni można było dostać nowego,
    >używka kosztowała swoje. Poza ja naprawiłem :)

    Tez bym naprawil, gdyby nie te j* wloskie wyroby.
    Z wloskich rzeczy to pizza jest dobra, i moze wino ..

    >To ma coś w szczękach czy wyłącznie w doprowadzającej hydraulice?

    Gdzies tam niedaleko szczek czujniki, ale to nam nie przeszkadza poki
    sie nie zepsuje.
    Wiec ten sterownik hydrauliczny po drodze, plus komputer, plus moze
    jakis program odpowietrzania.

    J.