  • Data: 2019-12-28 17:04:42
    Temat: Re: Zepsułem telefon.. potrzebny nowy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 28 Dec 2019 16:31:12 +0100, heby napisał(a):

    > Którego?

    Tak jakos "od zawsze".

    > Zazwyczaj telefony dostarczane są z prawidłową ilością RAM do
    > pracy z daną wersją OSa.

    Ale to nie na temat.
    Poza tym skad Google i producent maja wiedziec ile ja programow
    uruchomie i jakie ?

    Google to moze wiedziec ile sam nawciskal roznych uslug, i ile RAM
    jest potrzebne na "sam system".

    > To się dzieje kiedy już dochodzisz do ściany. Należy zapytać: dlaczego
    > dochodzisz do ściany?

    Bo takie zalozenie projektowe ?

    > Problem w tym że biorę do ręki teleon który się "muli" i widzę coś koło
    > 200 zakładek w przegladarce i ze dwadzieścia aplikacji w tle. Pytam, po
    > co. Odpowiedzi brak. Ale muli się, trzeba nowy.

    Widze, ze nie tylko ja mam 200+ otwartych kart :-)
    A czy muli ... mam wrazenie, ze to jakos malo RAM zajmuje.

    Ale to nadal nie na temat - jak zamykasz ?
    Masz tylko jedna otwarta karte ?

    > Samo nie przybywa. Trzeba je doinstalować. Znowu świadomie.

    Swiadomie lub nie, ale coraz ich wiecej.
    Wiec troche tego RAM trzeba.

    > Komuś komu standardowa ilośc RAM nie wystarcza do normalnego uzywania
    > będzie miał problem z dowolnie większą iloscią RAM. Też nie wystarczy.

    A ile to jest "standardowa" ?
    Bo dzis 3 do 4GB.

    Pytanie raczej na ile to naprawde potrzebne ... moze producenci
    wliczaja tych 200 kart :-)

    J.