  • Data: 2020-01-03 12:56:55
    Temat: Re: Zepsułem telefon.. potrzebny nowy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:dcuPF.833456$L...@f...ams1...
    On 2020-01-01, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Ca 2-3 lata jak mi zaczęło zauważalnie w niektórych operacjach mulić.
    >Jakiś pół-gówniany ssd typu Kingspec/64GB, 8GB z tego to był swap.
    >Do kilku godzin dziennie pracy typu biurowego/www.

    A wystarczylo dolozyc RAM, zeby swapa nie bylo :-)

    P.S. Cos takiego pisala tez automapa - ze po pewnym czasie uzywania
    moze mulic, a rozwiazaniem jest ... sformatowanie karty SD i
    zainstalowanie na nowo.

    Wtedy wydawalo mi sie to herezja, potem sie okazalo, ze jest
    odpowiednia komenda informujaca karte/SSD, ze dany blok jest juz
    nieuzywany.
    Stare systemy jej nie uzywaly, a potem karta czy SSD nie mogly
    optymalizowac ...

    J.