  • Data: 2020-02-11 21:04:48
    Temat: Re: Zesrała się bida i płacze :-)
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Da się kupić nawet i za 100 eur. Swoją drogą, nie znam nikogo kto
    > jeździłby elektrykiem. W największym pobliskim mieście (10-tys.
    > mieszkańców) też nie zdarzyło mi się widzieć elektryka, 80% ludzi
    > jeździ dizlem. W dużych metropoliach to i owszem, od czasu do czasu
    > jakiegoś hipstera w elektryku się ujrzy, ale trzeba uważnie wypatrywać.

    jakby były dopłaty 6000+9000 euro to by takich aut nie było - ja bym
    chętnie kupił auto za 1000euro, żeby uzyskać dodatkowe 9000 zniżki za
    jego zezłomowanie

    > Aż tak to nie - bo te dopłaty to są procentowe wartości kosztu
    > zakupu, wychodzi że można jakoś maks. w okolicach 50% wartości
    > samochodu otrzymać przy optymalnej cenie.

    no to to robi dużą różnicę...

    > No ale ostatecznie co z tego, że można mieć gorszy samochód za pół
    > darmo, skoro trzeba za to pozbyć się swojego lepszego samochodu za
    > całkiem darmo? Żaden interes przecież.

    dla mnie (na tą chwilę) żaden interes kupić jakiekolwiek nowe auto, ale
    za 5000 euro to bym brał (w sumie to i za 10.000 bym się zastanowił, ale
    20.000 za miejskie auto z ograniczeniami bym nie dał..)

    Lukasz