    From: Hanotereon Uppstenn <h...@m...army.gov>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Zginęła mi 'FiFo', a potem Opierd
    Date: Mon, 31 May 2021 02:27:34 +0200

    Animatorka wrote:
    > Nie wiesz gdzie ja ją mogłam ukryć?

    Wśród bab znanym schowkiem jest pochwa...

    Po nowym starcie teleSraj'a zawsze się pojawia
    pole sznurkowe (po jevv: desktop-links), w
    zależności od wersji androSraki, do systemowych
    sznurków możesz dostać się: ciągnąc paluchem
    od dołu do góry (w polu symboli innych app's).

    Jeśli po wywołaniu:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=org.mo
    zilla.firefox
    pojawi się ze aplikacja jest zainstalowana (oraz
    otwórz czy startuj), to osunęłaś sznurek użytkownika
    (jevv: user-link) lub ikonę 'FiFo' "położyłaś" na inna i
    otworzył się katalog sznurków)...

    Jak utworzyć sznurek użytkownika, opisane jest w
    pomocy systemu (zainstalowanej w teleSraj'u).

    --
    Hanotereon Uppstenn

    .