  • Data: 2011-04-19 21:19:27
    Temat: Re: Zgubiona rejestracja i przerejstrowanie
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tom01" <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> napisał

    > Dokładnie tak, przerabiałem to również.

    Jak widac co urzad - to obyczaj. Mnie odeslali na policje.
    W tym samym WK (Gdynia) nie chcieli mi w zeszlym roku
    zarejestrowac sprowadzonego motocykla z powodu braku
    oryginalnych tablic - mimo adnotacji w odprawie ze sprowadzony
    byl bez nich. Pani twierdzila ze adnotacja ma inna forme
    niz wymaga urzad wiec jest niewazna...
    Pozdr

    --
    Hinek