  • Data: 2021-09-05 11:06:42
    Temat: Re: Ziew...
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 05/09/2021 10:07, _Master_ wrote:
    > Rozumujesz jak przedszkolak.
    > Udowodniłem Ci że elektryk nie uratuje tego chorego dziecka.
    > W Polskich warunkach fizycznych i ekonomicznych.
    > Smog powstaje w piecach W OGROMNEJ WIĘKSZOŚCI.

    A na ulicach też?

    W mojej okolicy jest sporo osiedli ogrzewanych rurami z ciepłowni. Śladu
    pieca.

    I oni, wyobraź sobie i tak wdychają gówno z rur wydechowych. No i
    codziennie zdejmują grubą warstwę startych opon z komody.

    To moze polepszmy im byt, co? Tak tyci tyci. Tam zmienimy piece na pomy
    ciepła, tu zmienimy diesle w tedeiku na elektryki i powoli doprowadzimy
    do tego że dzieci zdrowe zobaczą słońce po raz pierwszy.

    > A składnik "samochodowy" smogu to też opony klocki i pył z ulicy

    Klocki w elektrykach?

    > Elektryk tu nie pomoże.

    Usunie własnie ten pył z klocków. Doda z opon, ale już mówiłem że można
    przyciąc przyśpieszenie. Problem solved.

    > Może trochę pomóc CAŁKOWITY ZAKAZ poruszania się pojazdów.

    Tak. Jestem za. Ale w zamian autobusy za darmo. Elektryczne. A nie, czekaj.

    > A na prawdę pomóc może zwiększenie dochodów polaków aby ogrzewali się
    > gazem czy prądem z elektrowni atomowych bo tylko on będzie ekologiczny.

    Więc zwiększaj. Jak na razie czy to prawidowi debile czy lewicowi debile
    czy centrowi debile, elektrowni nie zbudowali, choć jedną zaorali.

    Być moze to jakaś niemoc ogólna narodu, na zawsze skazanego już na
    debili u władzy.

    > jeszcze jakaś "Gerda"
    > dostanie wzmożenia

    Gerda dostanie wzmożenia? O ty świntuchu!