    From: "Wieslaw" <j...@o...eu>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Zimowe latanie i problemy... Hondzia CBF500
    Date: Sun, 04 Jan 2009 10:58:34 +0100
    Sender: k...@n...onet.pl

    Czesc,

    mialem kidys bardzo podobny problem - moto stalo 4 miesiace nie odpalane.
    Probowalme go odpali i nic nie pomagalo. To znaczy, nie mogadlamo krecenie,
    odplanie na pych. Wezwalem na pomoc mechanika i okazalo sie ze zatkaly sie
    gazniki. Po prostu paliwo odarowywuja jesli moto stoi dluzy czas a syf osadza
    sie na gaznikach. Po zamontowaniu przeczysconych gaznikow moto odpalilo od
    pierwszego razu. Czyszczenie gaznikow kosztowalo mnie 50 zl. Byl to moto gs500.
    Mechanik powiedzi mi ze jak chce trzymac moto dluzej to musi sie wyplaic
    wszytkie paliwo - ma byc suchy.

    Teraz mam honde cbr1000rr i zeby uniknac tego probblem chodze ja odplac co
    klika dni - mimo ze stoi na mrozie pod plandeka odpala za kazdym razem.
    Oczywiscie akumulator wyjmuje z niej i trzymam w cieplym miejscu. A wiec radze
    nie zapominac o moto, ale chodzic do niego i od czasu do czasu go odpalic.
    Bo to przeciez chyba tez cieszy jaki wiedac jak maszyna chodzi.

    Wieslaw