  • 21. Data: 2009-01-05 15:17:41
    Temat: Re: Zimowe latanie i problemy... Hondzia CBF500
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Mon, 05 Jan 2009 15:52:25 +0100, Kuba \(aka cita\) napisał(a):

    > Czyżbym miał szczęscie, czy tylko mam sprawne moto i tyle?

    moje poprzednie moto czyli BMW F650 przestał 2 lata temu te 30 stopniowe
    mrozy pod chmurką (no tak wyszło). Na wiosnę wsadziłem kluczyk i
    pojechałem :)

    Bardziej się bałem czy mi płyn chłodniczy nie rozwali silnika :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    BMW R1100GS '94 (DC)

  • 22. Data: 2009-01-05 16:19:03
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    Użytkownik "ww" <s...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Mi kiedyś CB500 odmówiła posłuszeństwa z dnia na dzień. Nie było iskry,
    > wymiana świec i czyszczenie styków i przewodów WN nic nie dały. Pomogło
    > przeczyszczenie wszystkich przewodów elektrycznych i styków, o ile dobrze
    > pamiętam była to kostka w okolicach siedzenia po lewej stronie.
    > Pozdrawiam
    > W.W.

    Wlasnie mam to samo, z dnia na dzien nie ma iskry, wlasciwie to z min na
    min - bo rano odpalil a po godzie juz niechcial. Sprawdzilem cewke, przewod
    wysokiego napiecie, zmienilem swiecie na nowke, sprawdzilem tez modul
    zaplonowy, poladowalem aku - iskry niema.
    Wszystko inne swieci, kierunki sa, klakson, rozrusznik kreci.
    Czy to wlasnie gdzies na stykach czy kablach szukac problemu i jak? Czy moze
    kupic spray do stykow i spryskac kazde laczenie?

    Chcialem pojezdzic po sniegu a tu lipa;/

    ps. zanim iskra zniknela wogole motocykl dwa razy mi zgasl, myslalem, ze to
    zbraku paliwa bo bylo juz naprawde malutko, pomyslalem tez, ze to moze
    zabrudzony gaznik ale po kilku probach rozruchu odpalal. Profilaktycznie
    przeczyscilem gaznik i dolot i po skreceniu wszystkiego iskry juz nie bylo
    wogole. -przy tej operacji zadnych kabli nie ruszam ani nie odlaczam zadnych
    kostek.

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 23. Data: 2009-01-05 17:14:08
    Od: falco <m...@w...pl>

    Hej, ;)

    u mnie w garażu małolat trzyma Ogarka, którego sam domorosłym sposobem
    odremontował i śmiga po okolicy... ;)
    Prawie codziennie bierze go na katowanie, zwłaszcza teraz na śniegu
    (dziś robi... kulig dla dzieciaków) ;)
    Wystawia na zewnątrz i... pali z pierwszego kopa... ;) Fajny ten Ogar. ;)

    --
    (Po)zdrówka! falco

    fKG - serwis reklama PL cała
    ______________________________
    www.mfalco.empestudio.com t:505287636; (22)7173698 e:mfalco(@)wp.pl
    gg:2599456 sk: mffalco

  • 24. Data: 2009-01-05 20:05:36
    Od: The_EaGle <t...@h...com>

    falco pisze:
> [...]
    > (dziś robi... kulig dla dzieciaków) ;)
    > Wystawia na zewnątrz i... pali z pierwszego kopa... ;) Fajny ten Ogar. ;)

    Ano dwusuw - te mają łatwiej. Jak kiedyś zimy były mroźne to jak już
    fiaty i maluchy nie paliły to po Wawie jeździły syrenki i trabanty :)

    Pozdrawiam
    Rafał