  • Data: 2023-01-26 19:13:28
    Temat: Re: Zimówki wielosezon problemy
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-01-26 o 15:00, J.F pisze:

    > No ale to bylo 10 lat po PRL i producenci odkryli opony sezonowe.
    > W Europie, bo w USA to niesmiało bardzo.

    W PRL to nie miałem okazji specjalnie dużo pojeździć.
    Jak rodzice dali samochód, to umierali ze strachu.
    Kiedyś jeszcze w latach osiemdziesiątych zorganizowałem
    sobie robotę jako kierowca w inkasie a potem już po 90r w serwisie, to
    się najeździłem.
    Ale i tak wszystko na tym co było - nie przypominam sobie czy to były
    letnie czy jakieś wielosezonowe nawet na początku lat 90.