  • Data: 2023-01-30 16:56:51
    Temat: Re: Zimówki wielosezon problemy
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 30 Jan 2023 12:36:36 +0100, cef wrote:

    > Być może nie pamiętam, bo nie jeździłem wtedy własnym autem,
    > ale też na początku lat dziewięćdziesiątych nie było
    > jakiegoś zbiorowego pędu do zimówek.

    Pędu nie bylo, bo doswiadczeni kierowcy wiedzieli,
    ze na "zwyklych" sobie radzili i zimą.

    A potem przyszedl zonk, jak sie spotkaly "prawdziwie letnie" opony z
    zimą :-(

    W dodatku jakas moda/zmowa sie zrobiła u producentow - oni by chcieli
    robic tylko letnie i zimowe.
    W Europie, bo w USA to sezonowe byly tylko nieliczne wyjatki.
    Amerykanie bardziej odporni/pragmatyczni?

    Do tego doszlo, ze opona Nokian WR w Europie była zimowa, a
    w USA "zwykła".
    Ale czy to ta sama opona? Rynki rozłączne ...

    J.