  • Data: 2023-02-07 14:40:04
    Temat: Re: Zimówki wielosezon problemy
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 7 Feb 2023 13:33:40 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > A ja nigdy. Trasa Opole - Zgorzelec - Jelenia Góra - Kamienna Góra -
    > Opole zaliczana regularnie.

    Trasa po plaskiej i odsniezonej autostradzie :-)

    Wjedz do Karpacza, Zielenca, czy na przelęcz Okraj :-)
    Albo przez Srebrną górę - choc tam nie jezdzilem :_)

    Podjazd kolo Dobromierza by sie liczyl ... gdyby bylo pelno sniegu

    > Bajku z mchu i paproci. Miałeś szczęście po prostu. Przez te 12 lat
    > jeżdżenia po Dolnym Śląsku na naprawdę trudne warunki trafiłem może
    > kilka razy. I tylko przeklinałem, że inni się wloką zamiast jechać.

    Tylko widzisz - jak Ty mowisz "trudne warunki", to ja sie spieszylem
    na narty :-)

    Tu masz maly przyklad - zaczyna sie tak:
    https://youtu.be/tfpXz2XJ94A?t=6
    konczy tak
    https://youtu.be/tfpXz2XJ94A?t=146

    A to jest lekka zima :-)

    Jak zima jest prawdziwa, do DK8 wyglada tak
    https://www.youtube.com/watch?v=XBjlajAoMwU

    No ale skoro za PRL tam dojezdzali ... to po co jakies zimówki?

    J.