    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zimówki wielosezon problemy
    Date: Tue, 7 Feb 2023 16:07:40 +0100
    <63d699ae$0$19603$65785112@news.neostrada.pl>
    <4021334778$20230129202950@squadack.com>
    <15f3qdy14zkyx.h91cd1gn0j60$.dlg@40tude.net>
    <7743356719$20230201223251@squadack.com>
    <trflkv$auh$1$kolczan@news.chmurka.net>
    <3423277373$20230202090337@squadack.com>
    <trsouk$rqb$1$kolczan@news.chmurka.net>
    <1ahjb51jo90e4$.w3skt00qj04z$.dlg@40tude.net>
    <9514847255$20230207133343@squadack.com>
    <5...@4...net>
    <6509898005$20230207155510@squadack.com>

    On Tue, 7 Feb 2023 15:55:07 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Autostrada się kończyła w Krzywej.
    > Potem krajówki i wojewódzkie. Wjazd
    > z powrotem na A4 pod Kostomłotami.

    Przeciez wiem :-)

    > Przez Srebrną Górę wracałem czasem z Wałbrzycha - ileż można jeździć
    > autostradą. To w Srebrnej Górze zobaczyłem zimą auta FWD podjeżdżające
    > pod górkę na wstecznym...

    Ma SG swoj urok ... ale opony jakie mialo to auto, a jakie miales Ty,
    i wjezdzales czy zjezdzales :-)

    > Bywało. Ale tam szlaką sypali. Nienawidziłem tego - zasyfiało światła
    > na amen.

    Ale podjezdzales bez wstecznego :-)

    > A ja do klientów, żeby obrobić ich przed 15:00 a potem do domu.

    Ale prawie po plaskim, albo na wstecznym :-)

    > A Tobie co? Wydaje Ci się,że ja zimy nie widziałem? Droga do Jeleniej,
    > zasypana kompletnie, wystają czasem tylko końce słupków. Z naprzeciwka
    > pług wirnikowy a ja nie wiem, czy mam go brać z prawej czy z lewej, bo
    > z prawej strach.
    > To co pokazujesz, to normalka na drogach górskich w zimie. A i tak
    > jest dobrze, bo drogi są choć trochę odśnieżone. Pamiętasz, jak kiedyś
    > w marcu przez kilka dni nie było w ogóle przejazdu obecną d.k. 35 po
    > tym, jak przewiało śnieg z pól na drogę? Pługi wirnikowe nie mogły się
    > przebić.

    Plug wirnikowy sie przebije, ale trzeba go miec ... i to sprawnego :-)

    A róznica taka, ze na głownych drogach to
    "Przez te 12 lat jeżdżenia po Dolnym Śląsku na naprawdę trudne warunki
    trafiłem może kilka razy", a w Zielencu snieg na drodze w zimie to
    norma. A droga nie jest płaska, ze jakos sie przejedzie,
    i nie posyspią szlaką. Tzn może i posypią, ale przysypie ją sniegiem
    :-)

    J.