  • Data: 2020-09-14 10:33:14
    Temat: Re: Złącze 4A, lekkie
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 14/09/2020 08:50, Dariusz Dorochowicz wrote:
    > Jakiegokolwiek złącza nie dasz musisz przewidzieć mocowanie kabla tak,
    > żeby same podłączenia nie pracowały.

    One cały czas drgają, bez znaczenia, 2cm odcinek przewodu potrafił po
    kilkuset h pracy głowicy zerwać lut złacze->przewód. Ta raczej nie
    przypadek, takich awarii było kilka.

    Być może będzie teraz lepiej, bo wlaśnie w celu zmniejszenia rezonowania
    chce złacza ustablizować na płytce. Ale dalej, te kilka cm przewodu, od
    płytki do mocowania, drga i macha mi złaczem w te i nazad kilkadziesiąt Hz.