-
Data: 2012-10-23 20:58:47
Temat: Re: Złagodzone przepisy dot. badań technicznych
Od: qnick <a...@p...eu.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2012-10-23 20:25, (Tom N) pisze:
> qnick w <news:k66j8o$132$1@usenet.news.interia.pl>:
>
> I to jest ten zakaz? LOL
No niestety jest, jak nie masz napisane wprost to nie robisz. Dla mnie
też jest to bez sensu bo co mi szkodzi ruszyć dwa razy kluczem i też to
robię, ale kontrolujący SKP pracownicy TDT się tego czepiają bo
podchodzą do zagadnienia tak że stacja kontroli pojazdów służy do
kontroli a nie regulacji a jak coś jest do regulacji to trzeba wysłać do
serwisu po wystawieniu negatywnego badania i z powrotem powrót na stację
w celu wykonania badania po usunięciu usterki. Nikt zdrowo myślący tak
nie robi ale nasze piękne prawo tak właśnie stanowi
>
> Czytałem z przekrzywioną głową
ctrl, shift i +, pomaga, jak to był *pdf
> Dobrze może inaczej -- gdzie jest przepis zakazujący, żeby ta sama osoba,
> która w ramach przeglądu stwierdziła, że światła wymagają regulacji, w
> ramach bezpłatnej usługi po przeglądzie wyregulowała te światła (i w razie,
> gdy usterka podlegała ponownemu przeglądowi wykonała ten dodatkowy przegląd
> i pobrała 14PLN/udzieliła rabatu 14PLN).
Wprost takiego zakazu nie ma wynika to tylko z tej tabelki. Żeby być w
zgodzie z prawem powinno być tak: wystawiasz negatywne badanie, potem
możesz gratis ustawić światła :) bo nikt Ci tego nie zabroni, a potem
wykonać badanie poprawkowe sprawdzić to co przed chwilą zrobiłeś i
skasować 14 zł za światła. Śmieszne i bez sensu ale niestety tak stanowi
nasze piękne prawo.
>
> Proponuję zastanowić się troszeczkę i nie latać kwantyfikatorami
Nie ma nad czym się zastanawiać, zastanowić to powinni się Ci co piszą
takie prawo bo na razie to oni latają kwantyfikatorami.
Pozdr
--
Jeśli twoja kobieta chce nauczyć się jeździć nie stawaj jej na drodze !
Następne wpisy z tego wątku
- 23.10.12 21:25 Tom N
- 23.10.12 21:56 scobowski
- 23.10.12 22:08 Adam
- 23.10.12 22:09 qnick
- 23.10.12 22:20 qnick
- 23.10.12 22:22 qnick
- 23.10.12 22:31 Artur Maśląg
- 23.10.12 22:41 qnick
- 24.10.12 07:52 Artur Maśląg
- 24.10.12 12:34 Filip
- 24.10.12 12:36 Filip
- 24.10.12 14:31 Gotfryd Smolik news
- 24.10.12 18:38 Tom N
- 24.10.12 20:13 qnick
- 24.10.12 20:16 qnick
Najnowsze wątki z tej grupy
- Modulacja FM
- Chińczycy już ZAREAGOWALI!!!! Klamki zewnętrzne w samochodzie MAJĄ BYĆ KLAMKAMI
- Giełdy samochodowe
- #Motodziennik 358 - Czy ELEKTRYKI są jak AZBEST? Wyniki badań
- Dieta dla prątkowców
- Re: Leżakujące SSD gubią po roku dane
- Taką elektromobilność należy promować i wspomagać
- #motodziennik 356 - 3.0TDI wraca, Tesla z PRZYCISKAMI, Fiat 500 z ceną, OPŁATA DROGOWA od ELEKTRYKÓW
- DRL tylne
- tankuj na MOL
- konpederacki debil o fotelikach
- Elektryki to jednak smrody
- musimy kupować 25% elektryków czyli MILION samochodów co roku. Jak nie to będzie KARA ;[)
- i znowu JEBNIĘTE POMYSŁY wyznawców religii klimatycznej
- Piraci bezkarni, a zwykli ludzie płacą. Kto chce zarobić na polskich kierowcach?
Najnowsze wątki
- 2025-12-11 To już efekt Żurka czy coś jeszcze GORSZEGO?
- 2025-12-11 Policjanci w mieście Łodzi zmierzą ci prędkość z błędem mniejszym niż producent w laboratorium :-)
- 2025-12-11 Warszawa => Senior Java Developer <=
- 2025-12-11 Kolejny prezent
- 2025-12-10 hameryka
- 2025-12-10 Tak im zależy na wlasnym kraju. :-(
- 2025-12-10 Czy "hipoteka przymusowa" podpada (powinna podpadać) pod ochronę immunitetem poselskim? [Ziobro]
- 2025-12-10 Żurek po raz kolejny wykazał jaki poziom reprezentuje
- 2025-12-10 Gdańsk => Microsoft Dynamics AX/365 SCM Consultant - Service & Suppor
- 2025-12-10 Rzeszów => Konsultant ERP Microsoft Dynamics 365 Commerce <=
- 2025-12-10 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-12-10 Chiny => Koordynator Produkcji / Przedstawiciel ds. rozwoju produktu <
- 2025-12-10 Przekroczenie uprawnien
- 2025-12-10 China => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-12-10 Gdynia => Przedstawiciel handlowy / KAM (branża TSL) <=




2035 rok coraz mniej realny? Europa traci tempo w wyścigu o elektromobilność