-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-f
or-mail
From: qnick <a...@p...eu.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Złagodzone przepisy dot. badań technicznych
Date: Thu, 25 Oct 2012 00:14:49 +0200
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 49
Message-ID: <k69p8r$5te$1@usenet.news.interia.pl>
References: <k5qsd7$3ed$1@news.task.gda.pl>
<50812635$0$26694$65785112@news.neostrada.pl>
<k5r9gd$qh6$1@node2.news.atman.pl>
<50813d21$0$26708$65785112@news.neostrada.pl>
<k5rg3o$1l5$1@node2.news.atman.pl> <k5rk25$sh1$4@news.task.gda.pl>
<k64303$viu$1@usenet.news.interia.pl> <k65ggm$1p9$1@node2.news.atman.pl>
<k66cdt$lg1$1@usenet.news.interia.pl>
<1...@1...invalid>
<k66j8o$132$1@usenet.news.interia.pl>
<1...@1...invalid>
<k66pd9$bef$1@usenet.news.interia.pl>
<1...@1...invalid>
<Pine.WNT.4.64.1210241331500.3928@quad>
<k69cgs$gpg$1@usenet.news.interia.pl>
<1...@1...invalid>
<k69ejj$k7b$1@usenet.news.interia.pl>
<1...@1...invalid>
<k69ioj$qva$1@usenet.news.interia.pl>
<1...@1...invalid>
NNTP-Posting-Host: eaq73.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1351116891 6062 83.22.180.73 (24 Oct 2012 22:14:51
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 24 Oct 2012 22:14:51 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:16.0) Gecko/20121010 Thunderbird/16.0.1
In-Reply-To: <1...@1...invalid>
X-Antivirus: avast! (VPS 121024-0, 2012-10-24), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2469936
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-10-24 23:55, (Tom N) pisze:
> qnick w
> <news:k69ioj$qva$1@usenet.news.interia.pl>:
>
>> W dniu 2012-10-24 21:42, (Tom N) pisze:
>>> Właśnie, bierzesz/przyjmujesz DR pomimo, że takowej czynności w
>>> rozporządzeniu nie opisano. Tak jak regulacji świateł.
>>> Wątpię co prawda, że zrozumiesz...
>
>> Jest identyfikacja porównanie zapisów w DR ze stanem faktycznym. Ciężko
>> coś porównać nie mając w ręce DR.
>
> I dlatego wyciąłeś:
>
> <cite>
>>> No i tu już się mylisz -- pierwsza czynność to przyjęcie DR (i kluczyka) od
>>> pacjenta, następna to...
>> Nie ma takiej czynności w dzienniku "pacjent" sam daje DR
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^
>>> No skoroś taki praworządny, to rozumiem, że bierzesz DR
>> Dokładnie tak robię
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> </cite>
>
> Zaczynasz gubić sie w zeznaniach, stajesz się coraz bardziej niewiarygodny.
W którym miejscu to ze biorę DR "pacjent" sam daje, czy w tym że po
sprawdzeniu numerów i zapisów wpisuję do programu od razu. Też cytujesz
co Ci pasuje.
> Widzisz, w rozporządzeniu i ustawie jest o zatrzymaniu DR i tego ewentualnie
> mogłeś sie trzymać -- taka lista czynności, które diagnosta *musi* wykonać,
> ale nie ma tam ani słowa, że nie *może* wykonać więcej
No tylko żeby Ci nie zarzucili podczas kontroli że robisz niezgodnie z
ustalonym zakresem bo robisz więcej niż Ci każą.
> na przegląd tyle razy telepią samochodem -- pomimo, że nie jest to w
> zakresie badań? I często wychodzi z tego telepania, że amortyzatory mają po
> 5% sprawności, ale nic mi nie mówią, tylko DR podbijają... Tak, pewnego dnia
> obok stała i przyglądała się ekipa kontrolująca SKP, i o dziwo -- stacja
> ciągle działa...
>
Sprawdzania sprawności amortyzatorów nie ma w zakresie okresowego.
--
Jeśli twoja kobieta chce nauczyć się jeździć nie stawaj jej na drodze !
Następne wpisy z tego wątku
- 25.10.12 00:18 qnick
- 25.10.12 00:22 qnick
- 25.10.12 08:53 AZ
- 25.10.12 09:15 Filip
- 25.10.12 09:18 Filip
- 25.10.12 09:57 AZ
- 25.10.12 11:31 Gotfryd Smolik news
- 25.10.12 11:20 Gotfryd Smolik news
- 25.10.12 17:00 Filip
- 25.10.12 19:55 qnick
- 25.10.12 20:20 Tom N
- 25.10.12 20:29 Tom N
- 25.10.12 21:05 qnick
- 25.10.12 21:20 Tom N
- 26.10.12 00:07 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
Najnowsze wątki
- 2025-07-30 Białystok => Software Engineer .Net <=
- 2025-07-30 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-30 Kolejni bezrobotni inżynierowie na zasiłkach...
- 2025-07-30 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-07-30 Warszawa => Konsultant Wiodący SAP PP <=
- 2025-07-30 MILLER ZAORAŁ PRO-UKRAIŃSKIEGO REDAKTORA
- 2025-07-29 "cywilny przemysł stoczniowy w USA praktycznie nie istnieje"
- 2025-07-29 Błąd w Sofcie Powodem Wymiany 3 Duńskich Fregat Typu Iver Huitfeldt
- 2025-07-29 Re: PLL LOT na pokładzie zemdlało kilku pasażerów, a linie lotnicze nie zapewniły nawet podstawowego wsparcia - choćby szklanki wody.
- 2025-07-29 Re: Podkreślają też wielką szkodliwość zdrowotną wiatraków, które usytuowane bardzo blisko siedlisk ludzkich mają negatywny wpływ na zdrowie ludzkie".
- 2025-07-29 Re: bełkot reklamowy eSIM, których nikt nie chce, bo są niebezpieczne.
- 2025-07-29 Błąd w Sofcie Powodem Wymiany 3 Duńskich Fregat Typu Iver Huitfeldt
- 2025-07-29 Warszawa => IT Data Analyst (Power BI) <=
- 2025-07-29 Środa Wielkopolska => Konsultant wewnętrzny SAP FI/CO <=
- 2025-07-28 Warszawa => Sales Executive / KAM <=