  • Data: 2021-05-18 11:07:28
    Temat: Re: Złoczyńcy spod znaku music-online
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 18 May 2021 00:46:52 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > "J.F" mbe0jexa0rsh.v0lqwct84576$....@4...net
    >
    > Akceptuję (zapewne nie ja jeden) Kukizy bezmyślnie, podświadomie,
    > odruchowo itd... (nie mam czasu na wczytywanie się w różniste
    > brednie okołociasteczkowe...)

    No i jak widac trzeba zwracac uwage gdzie sie klika :-)

    > Otworzyła się strona i poprosiła o akceptację -- więc zaakceptowałem.
    > Strona poinformowała mnie, że za kilka sekund będę mógł słuchać -- myślałem,
    > że strona chce przeczytać siebie samą, jak czynią to niektóre strony. Na pół
    > ekranu pokazał się sekundnik, po którym przywędrował SMS informujący mnie
    > o tym, że właśnie uruchomiłem subskrypcję... Tamtego dnia nie podałem jawnie
    > swego numeru telefonu, co widać raczej wyraźnie...

    I to jest ciekawe. Skorzystali z WAP? Konta Google/fejsbooka?
    Zasadniczo telefon nie wie, jaki jest jego nr telefonu.
    Masz jakas uprawniona przegladarke?

    Lub jak pisalem - autouzupelnianie formularzy ...

    Ale tak w ogole mnie interesuje, jak Ty tam trafiles - Krawczyka na
    music-online to chyba nie ma.

    > Wprowadziłem skalę do szkicu mieszkania:
    > http://www.eneuel.w.duna.pl/foty/sme.htm
    > Na mej drukarce 12.5m (to raczej najdłuższa z sensownych
    > krech możliwa do uzysku) drukuje się bardzo dokładnie...

    Ale co to ma do sprawy?

    Poza tym tak to kazdy potrafi - wsadz w drukarke rolke papieru i
    wydrukuj kreske o rzeczywistej dlugosci 12.5m :-)

    J.