  • Data: 2021-12-06 21:59:50
    Temat: Re: Złośliwość Głupota? Zqwiść?
    Od: LEPEK <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.12.2021 o 20:07, yabba pisze:

    > Mierzyli głośność wydechu? Może rzeczywiście był za głośny.
    > Tego wnętrza to nie rozumiem. Chodzi o wyposażenie kabiny pasażerskiej
    > czy brak wnętrza w katalizatorze.

    Bo to jest tak, że policjant może zatrzymać DR na podstawie "tak mi się
    wydaje" i odesłać na badanie do SKP wystawiając pokwitowanie za tenże DR
    z kilkudniowym terminem na poruszanie się (dojazd na SKP). I może się
    okazać na SKP, że odstępstw od wymagań technicznych nie było.
    Dodatkowo - policjant zatrzymując DR ma go odesłać w ciągu (chyba) 7 dni
    do urzędu, który go wydał, ale nic mu nie zrobisz, jeśli tego nie zrobi
    w terminie, tylko np. za dwa tygodnie. I dokładnie tak miałem (samochód
    sprawny, DR nie ma w starostwie przez 2 tygodnie), bo przejechałem
    kiedyś koło patrolu z pączkami "wziuuu', a powinienem "pyrpyrpyr".
    No i jeszcze pół biedy, jak masz do tego urzędu blisko, a nie na drugi
    koniec Polski.
    M. in. dlatego teraz (w styczniu ;) ) nie odebrałem "twardego dowodu" ze
    starostwa, przynajmniej go nie zgubię :)
    A z BT rajdówek to jest taki dziwny układ "od zawsze", że teoretycznie
    te samochody nie spełniają wymogów, ale z drugiej strony są zwykle
    solidniejsze i bezpieczniejsze od serii, właściciele wiedzą do kogo
    jeździć po stempelek, żeby nie było bezsensownego marudzenia, bo i tak
    każdy wie, że można pod przegląd przygotować samochód, a jutro będzie
    znowu rajdówką. A tu się musiała trafić jakaś niedojebana pizda w
    mundurze, która zrobiła sobie wynik i poczuła się jak strażnik Texasu.

    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm