  • Data: 2010-01-14 09:24:05
    Temat: Re: Zmiana butli LPG ?
    Od: szymo <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pytajnik pisze:
    > Czy jest sens zabawic sie w zmiane butli zwyklej w bagazniku na ta w
    > miejscu kola zapasowego ? Duzo to zachodu ? Duze to koszta ? Czy taka
    > butle zwykla idzie pozniej sprzedac ? Ma ktos doswiadczenie w tego typu
    > operacji ? :)

    Jest sens i najlepiej to zrobić w momencie jak wyjdzie ci legalizacja
    zbiornika. Bo nowy zbiornik ma homologację na lat 10 a stary
    homologowany ponownie tylko na rok! - koszt homologacji starego
    zbiornika to 350zł (a nowy jest w podobnej cenie !) - więc jak Tylko
    będziesz miał okazję przełóż.
    Koło zawsze możesz położyć na siedzeniach i coś większego przewieźć
    Zawsze też możesz kupić koło w spreju jakbyś musiał faktycznie koło
    zostawić w domu bo masz dużo klamotów (tak jak ja zazwyczaj)
    poza tym bagażnik jest bardziej użyteczny. Ja tak zrobiłem w mojim
    poprzednim samochodzie i uważam że to była naprawdę jedna z lepszych
    inwestycji. Poza tym zbiornik w kole z reguły (choć oczywiście nie
    zawsze bo zależy od tego co masz teraz) większy więc nie trzeba co
    chwila latać na stację.