  • Data: 2024-03-10 15:58:05
    Temat: Re: Zmiana podejścia do elektryków
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.03.2024 o 15:36, Shrek pisze:

    > Najprościej by było zakazać samochodów. Wtedy ci z miast przesiądą się
    > do km, a ci co najbardziej krzyczą że im smród w miastach przeszkadza
    > zostaliby na swoich wioskach i nie tłumaczyli miastowym jak mają u
    > siebie żyć:P

    "Chcę porozwalać te wszystkie słupki, tam mają być parkingi dla
    samochodów wszędzie"

    http://niusy.pl/@nczas.info/at4

    Obstawiaj jak zwykli ludzie zadecydują.

    Dodajmy

    "wszędzie mają być samochody, bo jest to ważna kwestia dla kobiet. - Ja
    mogę jeździć po Warszawie i jeżdżę bardzo często na hulajnodze, na
    rowerze jeżdżę po Warszawie (...) natomiast kobiety domagają się, żeby
    zawieźć je samochodem"