    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 6 Feb 2015 15:31:00 -0800 (PST)
    Subject: Re: Zmiana przepisów
    From: k...@g...com

    W dniu piątek, 6 lutego 2015 23:30:15 UTC+1 użytkownik Tomasz Pyra napisał:

    > No to ciekawie.
    > Dotychczas maszyn losująca Iskra mogła wylosować max 500zł mandatu, teraz
    > będzie już naprawdę mało śmiesznie jak policjant atestowanym i
    > homologowanym radarem wymierzy ze 130 komuś kto faktycznie jechał 50.
    >
    > Swoją drogą - czy wie ktoś gdzie szukać tekstu tych zmian, bo z tych
    > dziennikarskich wypocin w mediach ciężko cokolwiek konkretnego się
    > dowiedzieć.

    Trzeba zacząć masowo instalować rejestratory. Pomimo że w Polsce sądy nie muszą
    przyjmować takich dowodów jak film z rejestratora, to lepiej mieć taki film niż nie
    mieć. Żeby się nie okazało że zrobi się zapotrzebowanie na kierowców. Co do samych
    zmian. Według mnie są potrzebne. Po dobroci nie udało się przez kilkadziesiąt lat
    przekonać Polaków że po pół litrze się nie jeździ samochodem. Przy okazji odłamkami
    dostaną ci co przypadkowo z małymi promilami załapią się na nowe przepisy.