    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 6 Feb 2015 17:36:02 -0800 (PST)
    Subject: Re: Zmiana przepisów
    From: k...@g...com

    W dniu sobota, 7 lutego 2015 01:57:03 UTC+1 użytkownik Pawel O'Pajak napisał:
    > Powitanko,

    > O co zaklad, ze nastepna zmiana bedzie wprowadzenie 30 w miastach? No bo
    > jak jest 50, to niewielu o 50 przekracza, ale jak bedzie 30, to o 50
    > bedzie przekraczac tak na oko 80%.
    >
    > Pozdroofka,
    > Pawel Chorzempa
    > --
    > "-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
    > -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek)
    > ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
    > moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com

    Jesteś w stanie napisać o co Ci chodzi? Czy chcesz usprawiedliwić przekraczających
    prędkość? O ile można by się czepić suszenia 10 metrów przez znakiem z terenem
    zabudowanym to w miastach szybka jazda jest niedopuszczalna, 50/h to bardzo
    przyzwoita prędkość w mieście. Jak są ulice na których można więcej to są znaki
    dopuszczające większą prędkość. Zatrzymanie na jakiś czas to kara dodatkowa. Tacy co
    o 10 i 20 przekraczają wyłapywani są w miarę możliwości. A że możliwości są coraz
    większe to i skuteczność wyłapywania będzie coraz większa. Były czasy ze prawie nie
    łapali albo dało się wykupić paroma groszami. Ale te czasy dawno temu się skończyły.
    Kiedyś jak łapali to mówili ze jechał bzzzziuuu a powiniem brymbrym. Teraz są
    nieoznakowane radiowozy, pomiary odcinkowe, fotoradary, robią przymiarkę do
    helikopterów i dronów. Kierowcy w tej grze są na straconej pozycji. I albo się
    przystosują albo będą jeździli tramwajami. Przyznasz ze fajnie jest pojechać
    samochodem na zakupy, wrzucić torby do bagażnika. A pod domem zastanawiać się kto to
    pownosi. A zupełnie fajnie chujowo do dupy jest pojechać na zakupy komunikacją
    zbiorową i w autobusie zbierać jabłka co z rozerwanej torby wypadły. Komfort kosztuje
    nie tylko kasę ale i możliwość zrezygnowana z czegoś mniej istotnego w innym miejscu.