-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin2!goblin.stu.neva.ru!ecngs!testfeeder.ecngs.de!81.171.118.64.MISMATCH!peer0
4.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.
pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Danekol" <w...@o...lw>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <4...@g...com>
<5713ff3b$0$682$65785112@news.neostrada.pl>
<8...@g...com>
<57149d02$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@g...com>
<1...@i...dyndns.org.invalid.160418.invalid>
<7...@g...com>
<ngevv7$jce$1@dont-email.me>
<1...@i...dyndns.org.invalid.160505.invalid>
<ngfvmj$aag$1@dont-email.me>
<1...@i...dyndns.org.invalid.160505.invalid>
<ngg0ic$hgp$1@dont-email.me>
<1...@i...dyndns.org.invalid.160505.invalid>
<ngg1ra$mdk$1@dont-email.me>
<1...@i...dyndns.org.invalid.160505.invalid>
<ngg2g4$ovt$1@dont-email.me>
<1...@i...dyndns.org.invalid.160505.invalid>
In-Reply-To: <1...@i...dyndns.org.invalid.160505.invalid>
Subject: Re: Znak T-30.
Date: Sat, 7 May 2016 07:48:23 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
Lines: 33
Message-ID: <572d81e5$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 94-229-213-49.static.espol.com.pl
X-Trace: 1462600165 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 663 94.229.213.49:1104
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3003
X-Received-Body-CRC: 4268102278
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2581701
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Tom N" <5...@3...202544.invalid> napisał w wiadomości
news:160505.202544.pms.3604.80@int.dyndns.org.invali
d.160505.invalid...
> masti w
> <news:ngg2g4$ovt$1@dont-email.me>:
>> 6...@8...201349.invalid wrote:
>>>>>>> masti w
>>>>>>> <news:ngfvmj$aag$1@dont-email.me>:
>>>>>>>> 4...@...175430.invalid wrote:
>>>>>>>>> masti w
>>>>>>>>> <news:ngevv7$jce$1@dont-email.me>:
>>>>>>>>>> WS wrote:
>>>>>>>>>>> Zalozmy, ze chodnik ma 2m i mamy parkowac kolami jednego boku na
>>>>>>>>>>> chodniku,
>>>>>>>>>>> czy wtedy musimy zostawic min 1.5, czy mozemy stanac tak,
>>>>>>>>>>> ze zostanie np. ~metr dla pieszych?
>>>>>>>>>> oczywiście, że musisz zostawić 1.5m.
>
> W skrócie" coś co bez znaku D-18 było chodnikiem, przez ten znak (w
> połączeniu z jego integralna cześcią w postaci tabliczki T-30) stało sie
> miejscem przeznaczonym na postój pojazdów.
>
> 'Tom N'
Chodnik nadal pozostaje chodnikiem.
Znak D-18 T-30 nie likwiduje chodnika. Nic takiego
nie pisze w rozporządzeniu.
Znak D-18 T-30 tylko pozwala nie zachować 1,5 mtr wolnego chodnika,
czyli parkować cały samochód na chodniku.
Uwaga ! Teraz jest mowa o T-30, poprzednio była mowa o T-30h.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.05.16 07:49 Danekol
- 07.05.16 10:26 Tom N
- 07.05.16 10:49 Danekol
- 07.05.16 10:56 Tom N
- 07.05.16 11:19 Danekol
- 07.05.16 11:28 Tom N
- 07.05.16 11:56 RoMan Mandziejewicz
- 07.05.16 11:56 Danekol
- 07.05.16 11:56 Danekol
- 07.05.16 12:19 Danekol
- 07.05.16 12:25 RoMan Mandziejewicz
- 07.05.16 12:30 Tom N
- 07.05.16 21:54 masti
- 08.05.16 07:44 Rafalek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=