  • Data: 2023-03-20 01:42:15
    Temat: Re: Znowu - artykuł o rondach
    Od: pueblo <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-03-19 o 23:24, Akarm pisze:

    > Nie.
    > Nie "słabe to jest".
    > Oczekiwanie na rozstrzygnięcie, który z dyskutantów okaże się kretynem,
    > nie jest słabe.
    > Tylko kretyn może uparcie twierdzić, że zna jakąś definicję, ale nie
    > może jej przytoczyć, bo ona nie istnieje. Już jaśniej?
    > Idiotyczne pierdolenie, że najeży jeździć i udzielać pierwszeństwa
    > według jakiejś wymyślonej reguły prawej ręki, może propagować wyłącznie
    > tępy prymityw. Tępy prymityw pamięta że w szkole kiedyś było coś o
    > regule prawej dłoni, zatem "reguła prawej ręki" wydaje mu się lepszym
> [...]

    No ja pierdolę. Jaki kurwa zakuty łeb.
    Jakich dyskutantów, jakie rozstrzygnięcie? Wpierdoliłeś się do dwóch
    wątków w ogóle nie odnosząc się do meritum, tylko czepiłeś się jednego
    sformułowania - zresztą nieistotnego w ogólnym kontekście.
    Lubię i szanuję ludzi pryncypialnych i szczegółowych, ale pod warunkiem
    że posiadają dużą wiedzę i intelekt.
    Naprawdę, przez pół sekundy łudziłem się, że chodzi o coś więcej, ale
    nie. Ty się przypierdoliłeś o to, że ktoś określił pierwszeństwo z
    prawej "REGUŁĄ PRAWEJ RĘKI" I to wszystko. Koniec. Nic istotnego z tego
    nie wynika, nic nie wnosi, nic nie zmienia w rozumieniu czegokolwiek.
    Nawet nie chodziło o jakąś poprawność językową. No niesamowicie kurwa
    poszerzyłeś moje horyzonty. Jak to się stało, że zstąpiłeś na ziemię i
    zacząłeś pisać w usenecie do prostego ludu?
    Gdybyś się tylko po prostu czepiał, bo to taka twoja przypadłość, że
    szlag cię trafia, jak ktoś powie na kajzerkę - bułka. Nie ma sprawy. Ale
    nie, opakowałeś gówno w złoty papierek mądrząc się, że tylko chamom to
    nie smakuje.
    Utwierdzam się w przekonaniu, że jesteś biurwą wyszkoloną do codziennego
    uprzykrzania ludziom życia, albo co gorsze - pospolitym belfrem, który
    nienawidzi swojej roboty i wyżywa się na uczniach.
    Pewnie za lotny w dzieciństwie nie byłeś, więc wbijali ci wiedzę pasem
    przez dupę. No i z tej traumy wyrósł taki nadęty palant i
    ćwierćinteligent z poczuciem wyższości.