    From: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Znowu - artykuł o rondach
    Date: Wed, 22 Mar 2023 16:05:35 +0100
    <tvcvuf$h71$1$TomN@news.chmurka.net>
    <641a0bff$0$19623$65785112@news.neostrada.pl>
    <tvdbe9$1cq4e$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <641a4015$0$19611$65785112@news.neostrada.pl>
    <tvdfuo$1d114$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <641aac94$0$9591$65785112@news.neostrada.pl>
    <tvegss$1ejen$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <641ad37d$0$9599$65785112@news.neostrada.pl>
    <tvekj0$1epk0$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <641ae3af$0$9589$65785112@news.neostrada.pl>
    <tvepvl$1f2da$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <641b12b3$0$9609$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 22.03.2023 o 15:37, Akarm pisze:

    > Co zatem ta reguła mówi o ręce?

    > Jak już wcześniej pisałem, żeby zorientować się lewo/prawo, pewna osoba
    > zapamiętała, nie że lewa strona jest tam gdzie lewa ręka, tylko że lewa
    > ręka to jest ta ręka z zegarkiem. A co za tym idzie, wie że lewa strona
    > jest tam, gdzie jest zegarek.

    Ale powyższe badanie profesor Van der Ham ignorujesz. Nie jest to już
    ignorancja w sensie nieuctwa, jak wcześniej dowiodłeś ale świadome
    ignorowanie, co stawia cię gorzej niż głupka. To już choroba :D

    ...no to przełoży zegarek na drugą rękę i wtedy prawa ręka będzie lewą
    ręką, bo zapamiętała funkcję: ZEGAREK-LEWA i tak pamięta. Zmiana zegarka
    z lewej na prawą, powoduje również przeniesienie całej logiki-związku,
    której po prostu nie rozumiesz :) Więc skoro przełoży zegarek na prawą
    rękę, będzie nazywać ją lewą. Ponieważ dla tej osoby zegarek jest
    "markerem" to nie przełoży tego zegarka bo będzie jej się ciągle
    myliło, czyli zaburzy sobie określanie kierunku prawo/lewo w stosunku do
    związku "zegarek-lewo".

    > Rozmowa krótka:
    > gdzie w tej "regule" jest o ręce?

    Prawa ręka=prawa strona. Co co dla ciebie jest oczywiste, nie jest
    oczywiste dla prawie 50% osób, które uczestniczyły w badaniu i dla co 6
    osoby z 7 miliardów na ziemi więc używają "strategii ręki"...bo wiedzą
    gdzie jest ta ręka ale nie wiedzą co to znaczy prawa strona w sensie
    szybkiej reakcji i nie noszą zegarka. Najczęściej noszą prawą rękę :)

    > Chora osoba nie wie, która ręka jest prawa, a która lewa.

    Bredzisz. To NIE JEST żadna choroba ale taki IGNORANT jak ty, tak sobie
    to projektuje :) Lateralizacja skrzyżowana nie jest chorobą a
    postrzeganiem świata, łosiu :D

    > Po prostu napisz, gdzie w tej regule jest ręka.

    Cały czas to piszę. Mało tego, śmiem twierdzić, że 99% osób na tej
    grupie doskonale wie o tym co piszę i rozumie ale jest 1%, który nie
    przyswaja tego i zwyczajnie nie rozumie.

    Fajnie robisz z siebie debila, generalnie kończę. Dowody badań podałem,
    wyjaśniłem problem. Czy go zrozumiesz, to mnie wali :)

    EOT

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>