    From: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Znowu - artykuł o rondach
    Date: Wed, 22 Mar 2023 16:57:25 +0100
    <641a0bff$0$19623$65785112@news.neostrada.pl>
    <tvdbe9$1cq4e$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <641a4015$0$19611$65785112@news.neostrada.pl>
    <tvdfuo$1d114$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <641aac94$0$9591$65785112@news.neostrada.pl>
    <tvegss$1ejen$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <641ad37d$0$9599$65785112@news.neostrada.pl>
    <tvekj0$1epk0$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <641ae3af$0$9589$65785112@news.neostrada.pl>
    <tvepvl$1f2da$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <641b12b3$0$9609$65785112@news.neostrada.pl>
    <tvf5gn$1fjur$1@portraits.wsisiz.edu.pl>

    Dopiszę, może w końcu dotrze...

    > Prawa ręka=prawa strona. Co co dla ciebie jest oczywiste, nie jest
    > oczywiste dla prawie 50% osób, które uczestniczyły w badaniu i dla co 6
    > osoby z 7 miliardów na ziemi więc używają "strategii ręki"...bo wiedzą
    > gdzie jest ta ręka ale nie wiedzą co to znaczy prawa strona w sensie
    > szybkiej reakcji i nie noszą zegarka. Najczęściej noszą prawą rękę :)

    Zrobienie sobie "markera" prawej ręki (bez zegarka) jest dość proste.
    Skoro wiem, że nie jestem mańkutem, to znaczy że używam prawej reki do
    wykonywania czynności (zasada praworęcznych, których jest najwięcej na
    świecie i stąd wybór w nazwie "zasada prawej ręki jak i ruchu
    prawostronnego w Polsce"). Mam już definicję (codzienną) gdzie jest
    prawa ręka. Stąd już prosta droga, do lepszego zapamiętania, która ręka
    jest prawa.

    Użycie formuły "zasada prawej ręki" właśnie się z tym wiąże bo
    dojeżdżając do skrzyżowania równorzędnego i patrząc na ruch, namierzam
    optycznie/myślą prawą rękę i już wiem, że to prawa strona i ci po prawej
    ręce mają pierwszeństwo :] to nawet nie jest ułamek sekundy, gdybyś pytał.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>