    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Znowu - artykuł o rondach
    Date: Wed, 22 Mar 2023 17:10:02 +0100
    <tvdbe9$1cq4e$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <641a4015$0$19611$65785112@news.neostrada.pl>
    <tvdfuo$1d114$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <641aac94$0$9591$65785112@news.neostrada.pl>
    <tvegss$1ejen$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <641ad37d$0$9599$65785112@news.neostrada.pl>
    <tvekj0$1epk0$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <641ae3af$0$9589$65785112@news.neostrada.pl>
    <tvepvl$1f2da$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <641b12b3$0$9609$65785112@news.neostrada.pl>
    <tvf5gn$1fjur$1@portraits.wsisiz.edu.pl>

    On Wed, 22 Mar 2023 16:05:35 +0100, LordBluzg®🇵🇱 wrote:

> [...]
    > "markerem" to nie przełoży tego zegarka bo będzie jej się ciągle
    > myliło, czyli zaburzy sobie określanie kierunku prawo/lewo w stosunku do
    > związku "zegarek-lewo".

    > Prawa ręka=prawa strona. Co co dla ciebie jest oczywiste, nie jest
    > oczywiste dla prawie 50% osób, które uczestniczyły w badaniu i dla co 6
    > osoby z 7 miliardów na ziemi więc używają "strategii ręki"...bo wiedzą
    > gdzie jest ta ręka ale nie wiedzą co to znaczy prawa strona w sensie
    > szybkiej reakcji i nie noszą zegarka. Najczęściej noszą prawą rękę :)

    Bynajmniej.
    Sam mam podobny kłopot, i to jest brak powiązania słów "lewo-prawo"
    ze stronami. Moze mi nawigacja czy ktos mĂłwic "skrec w prawo",
    a ja skręce tam, gdzie mi sie podoba.
    Albo ktos sie spyta "po której stronie" i ma 50% szans na poprawną
    odpowiedz :-)

    Ale dobrze wiem na znanej trasie w którą stronę mam skrecic.
    Albo w która stronę mam skrecic jak nawigacja strzałkę pokaże
    wczesniej. I ktĂłrym pasem mam jechac.
    I doskonale wiem, po której stronie są ci, ktorym mam ustąpic
    piewszenstwa.

    I tylko w Anglii, bez samochodu ... szybko sie przyzwyczailem w którą
    stronę trzeba sie patrzec przed wejsciem na przejscie,
    ale w polowie przejscia przejscia to mi sie zdarzało zastanawiac z
    ktĂłrej tu strony zagrozenia wypatrywac.

    > Bredzisz. To NIE JEST Ĺźadna choroba ale taki IGNORANT jak ty, tak sobie
    > to projektuje :) Lateralizacja skrzyżowana nie jest chorobą a
    > postrzeganiem świata, łosiu :D

    Nie wiem co dokladnie masz na mysli, w więc czy dobrze piszesz.
    Wydaje mi sie, ze nie ..

    Ale o co wy macie spĂłr?
    że nie ma w przepisach "ustąpic pierwszeństwa nadjezdzającemu z prawej
    strony", czy ze wszycy mówią o regule prawej ręki, a przepisach
    nie ma nic o ręce, ani o regule?

    J.